Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Nå var jeg oppe og skal snart følge sønnen min til skolen. Tredje skoledag, og ikke helt klar for å gå alene enda. Så blir trim for meg idag også.. hehe.. Men skal hjem å legge meg på sofaen etterpå, har sovet så utrolig dårlig i natt..
Uro4 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Skjønner godt at han ikke er klar for å gå alene enda...Men, det kommer nok med tiden. Sov godt!!! Jeg skal snart på jobb.,...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Nå kunne jeg bare snu, han ville gå alene sammen med de andre likevel. Var ingen andre som hadde med seg mammaen nå så da måtte jeg bare gå. Ble nok litt flaut.. Så nå sitter jeg her lettere nervøs, men var noen store i følge også så de skulle se etter de litt..
Mille** Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 God morgen! Her har storetøtta akkurat begynt på skolen igjen, de startet ikke før i dag. Begynner i 5. klasse så det er helt uaktuelt å følge henne dit. ;o)
lillebror er " forsinket" Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Det gaar nokk bra skal du se :-)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 go morgen =)))
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Mårn, mårn Har sendt avgårde en 2. og en 3.klassing, jeg, så nå venter jeg bare på at lillemor skal våkne.
katta og co Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 God morgen:)) Her er mann og barn dratt for lenge siden og jeg bammer litt og ser litt på OL. I morgen er siste sykemeldingsdag og helt ærlig så skal det bli godt å komme tilbake på jobb. I dag skal jeg bestille klær til eldste på nettet. Håper jeg klarer å ikke gå helt bananas;-)
~~DoraDora~~ Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 God morgen Jeg og de to minste har også fulgt storebror til hans tredje skoledag i dag. Nå er vi andre her hjemme og koser oss på fridagen vår. (Akkurat nå hviler minsten, og mellomste er ute og leker på terrassen,mens jeg har dratt med laptopen ut her nå)
metaMORfose Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Litt flaut å si god morgen nå, men jeg våkna ikke før kl 09, og da hadde alle reist. Jeg som er A-menneske og sjelden sover lengre enn til 07! Tålte ikke at jeg var oppe kl 06 to dager på rad nå når jeg ikke er i form. Mannen min sendte en melding og sa at han kom hjem med lunsj kl 12. Det gleder jeg meg til!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2008 Ikke noe flaut å si god morgen nå nei.. Jeg la meg igjen i morges og ligger enda på sofaen. Men skal opp nå. Ble litt uggen av å ligge slik å halvsove.. SÅ snill mann du har da:) Han er virkelig gull verd allså
metaMORfose Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Ja han gir jeg ikke opp sånn uten videre )) Han jobber jo halvt bare i eget firma, og har hjemmekontor, dermed har han mulighet til å følge opp på hjemmebane på en annen måte en de fleste utearbeidende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå