Gå til innhold

Hvordan står d til me Tromsøjentene pr. 20.08.08?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Takk for kjempe koselig treff på Jekta på tirsdag, kjempe arti å c så mange nye fjes:)))

 

Ja no begynner d å nærme seg, d skal bli koselig å c kem d e vi har hatt inni magen så lenge..

 

Denne linken kan vi bruke til å jåsse med hverandre helt til neste treff som jeg har satt opp på tirsdag den 26.08.

Jeg kan ikkje komme på noen treff før d, så hvis noen andre har lyst til å møtes i mellomtiden, så er d bare å sette opp flere treff..

 

Som dere ser så er jeg våken på rare tider for tiden, men må vel venne meg til litt våkenetter.. må bare ta igjen søvnen i løpet av mårra dagen..

 

D va for øvrig veldig koselig å få hjem samboeren i går:) Han ligger å snorker nå.. he,he...

 

Håpe vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

joda, her er jeg! Var riktignok ikke på treff,men...

 

Skjønner ingenting idag, oppe tidlig og greier. (Pleier å sove til 11-tida)

Ikke er jeg trøtt heller! Jeg begynner å nerve litt nå, det er jo bare 14 dager til termin. Og selv om jeg vet at jeg fort kan gå over tida, så ligger det jo i bakhodet at det KAN skje når som helst nå!! Og jeg er klar, jeg!

Er rimelig lei av å lese bøker og vaske hus for tida, finnes det ingen andre ting å gjøre for å få tida til å gå.........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

her e æ også!! :) sitt på kontoret og har min siste arbeidsdag idag :) juhu!!! no håpe æ på 3 rolige uke før lillegutt kommer ut.... så æ rekk å kose mæ litt hjemme og gjøre klart ting og tang...

 

 

ses på treff til uka! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at tiden går sakte, den siste måneden har sneglet seg av gårde..

jeg har fått tiden til å gå me å dra på treff to ganger pr uke, og å lage en eller annen avtale med noen nesten hver dag.

så har jeg bestilt ca 300 bilder fra fotoknutsen som jeg har sotte inn i album og skrevet til.. enda ikkje helt ferdig med d da..

så har jeg skrapt pengekassa me å kjøpe små nurke klær.. tok helt av her ei stund..

så har jeg strikket lester og votter i forskjellige farger...

 

Heldigvis kom sambo hjem på tirsdag, og da går tiden mye fortere. ikkje så kjedelig å bare være hjemme da..

 

Lykke til me det store som vil skje de nærmeste ukene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei idrill.. gratulere me siste arbeidsdag, helt herlig å ha fri fra jobben kan jeg tenke meg.. får no håpe du rekk å gjøre d du skal før babyen kommer, de her babyene har jo ikkje ført seg opp i almanakken for når de planlegger å hilse på.. he,he...

 

og masse lykke t me d du vet...he,he.. din snik...

 

ser frem til treff på tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...