lillebror er " forsinket" Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 men mannen deres?? Her er det at han alltid kommer for sent.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Det som irriiterer meg desidert mest, så jeg holder på å sprekke av og til er at han er verdens mest distre person, og husker ikke ting som har skjedd eller skal skje eller avtaler. Husker ikke å gi beskjed om ting han MÅ si til meg, og tar alt for lett på visse ting og tang. Har hatt mange feider over det. Og det irriterer meg like grønn hver gang vi har avtalt noe og neste gang vi snakker om det så har han aldri hørt om dette før, eller noen har ringt og bedt oss til middag på søndagen, og han sier ingenting til meg før lørdagskveld kanskje, hvis da?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg irriterer meg egentlig bare over bagateller.. At han SNORKER!!!! At han spiser for fort (sitter alltid alene å spiser jeg) At han drikker "rart"..... Å at han aldri ser hva som må gjøres i hjemme.. Alt må inn med Teskje Som dere ser er det bare småting.. MEN... irriterer meg bare over dette når jeg er sliten å trøtt. =)
ana baroma Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 At skoene settes rett utenfor inngansgdøra, eller midt på golveet i gangen og at han ikke legger ned dolokket:) Med andre ord, ikke de store tingene egentlig, hehe
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 At han ikke lukker dolokket......
katta og co Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 At han ikke "ser" når huset er rotete. Han mener seriøst at han ikke ser at huset trenger å vaskes/ryddes. Det irriterer meg at jeg hele tiden må si at vi må rydde/vaske og at han ALDRI tar intinativ til dette. Har prøvd å overse rotet til at han skal "se" at noe må gjøres. Gikk ikke så bra. Minstejenta pustet inn hybelkaniner store som tennisballer der hun lå å ålte seg på gulvet;-)
~~DoraDora~~ Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Når han RØMMER.... han røyker ( gjør det ute), og hver gang det blir litt for mye mas her, "må" han ut for å ta seg en røyk... ...og når minstejenta(18 mndr) er ferdig med middagen sin sier hun : Takke maten...Pappa? Ut og jøyke nå??? Hun vet at han skal ut og røyke etter endt måltid, og da vil hun bli med ham ut... Hehe ...om dette er en bagatell, er vel en egen diskusjon i seg selv Ellers er det ikke særlige ting som irriterer meg ved ham:)
metaMORfose Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Det som irriterer meg er at han i sin iver over å hjelpe til, noen ganger behandler meg som et barn, føler jeg da. At han liksom forteller meg ting som jeg vet, men forklarer ting inn til beinet hver gang allikevel. Utrolig frusterende. Jeg sier det til ham gang på gang. Og så kan det være litt irriterende at han alltid er i så godt humør og ser det positive i absolutt alt! 95% av tida er det bra, men 5% er det irriterende.
blond Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Kjenner at jeg ikke orker å fokusere på feilene hans. Irritasjoner er negativ energi. Jeg synes det er bedre å se på det gode med han.
Trollkatt Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Jeg prøver å gjøre samme som blond. Men... Jeg irriterer meg en smule hver gang han har vasket benken, og kluten ligger i en klump ved vasken og stinker fordi han aldri gidder å skylle den. Sokker i sofaen er heller ikke det jeg gleder meg mest over. Men jeg fant ut at jeg kan plukke av ham det verste litt etter litt. Har for eksempel lært ham at det er bedre å kaste det brukte kaffefilteret i søpla i stedet for å slenge det opp ned i en møkkete stekepanne e.l. Da skjønte jeg at det er håp. Dessuten har jeg for lengst funnet ut at små, irriterende ting ikke er verdt å hisse seg opp over. Så tenker jeg litt på alle mine irriterende egenskaper, og skjønner ikke at han gidder å være sammen med meg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Jeg prøver å ikke irritere meg over småting, men har ikke kommet så langt. Så jeg har en del ting. Prøver å ikke la det gå inn på meg. - han røyker - han er litt urenslig av seg, må ha beskjed om å dusje (har blitt veldig mye bedre) - ser ikke at det er rotet, støvet, skittent ol. og rydder heller derfor ikke opp etter seg selv fordi han ser ikke at det er rot - han har blitt veldig god med barna, men kan ikke ta iniativ selv med lillebror. Må ha direkte beskjed hvis han skal gjøre noe. Også ofte trenger han det med storesøster. - bryr seg ikke om at vi har avtaler om å komme til noen på et kl.slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå