Gå til innhold

Hvorfor får jeg IKKE mensen?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og JA, jeg har tatt graviditetstest....og den var negativ!!!!!! Kanskje jeg har tatt den for tidlig?! Hmm.... tror jeg er sånn ca 2,5 uke over forventet mens. tok en test for 2 uker siden og den var som sagt negativ. Jeg har mensmurringer hele tiden så det virker jo som den skal kommer når som helst! Skjønner ikke detta.............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke testet på 2 uker? Da hadde jeg tatt en til. Men førstemann var jeg godt over ikm før testen ble positiv.

Skrevet

Hehe.... nei jeg har ikke det da!! Nærvøs da vøtt!!!!!! :-) Uff, får vel ta en til..... Og hvis jeg IKKE er gravid da?! Hva i alle dager er detta da........ Så man kan være godt over ikm og alikevel vil testen være nagativ selv om man er gravid?! Forrige gang tok jeg en test 3 dager over og den var KLART positiv!!

Skrevet

Med snuppa testet jeg negativt 6 dager over ikm. Trodde jeg ikke var gravid og gikk på fylla :oS testet igjen 9 dager over fordi jeg ble unormalt full og fyllesjuk da jeg drakk. Da var den kjempe positiv på kveldsurin...

Med nr to var den veldig positiv 2 dager over ikm (også på kveldsurin), så et er forskjell.

Hadde ikke giddet å vri hodet om andre årsaker før en ny test er foretatt :o)

Skrevet

Å herregud..... tenk om jeg faktisk ER gravid da?!!!!! Hjelpes..... Konkluderte liksom med at jeg ikke er det, da jeg testet negativt!!!!!!!!!!!

Skrevet

Uff JA, jeg var også på fylla i helga!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vet du at du har hatt eggløsning? El kan jo ha vært seinere slik at ikm er seinere.....

Etter jeg var syk i januar ifjor ble mensen utsatt......kroppen hadde nok med å bli frisk igjen. Så jeg hadde en veldig lang syklus, tror den var på 40 dager eller noe.

Hender også noen ganger i en kvinnes liv at syklusen hopper over 1 mnd....jeg hadde det sånn for noen år tilbake. Mensen kan også bli rar hvis man er overvektig eller undervektig.

Håper for din del at du er gravid ;o)

Skrevet

Vet ikke om jeg har hatt eggløsning.... har aldri merka om jeg har det eller ikke! Ja, jeg har også hatt perioder der mensen ikke har vært stabil, men etter at jeg fikk tilbake mensen etter at jeg fikk barn har den vært ganske så stabil!! Så detta er rart! Overvektig ja, hmm... har lagt på meg litt i det siste grunnet at jeg ikke har trent på en stund. Kan jo ha en sammenheng kanskje.

Vet ikke helt om jeg håper at jeg er gravid men, jaja vi får ta imot med åpne armer! :-)...... takk for svar!

Skrevet

Hvorfor får jeg IKKE mensen?? Vel du kan få min..... Helvete....... vil ikke ha mensen nå, for jeg skal til syden....

Skrevet

HAHA.... JA TAKK!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...