Gå til innhold

Noen som har erfaring med Kia her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi titter litt på den som heter cee`d sw nå og synes den ser veldig grei ut til vårt bruk, gigantisk bagasjerom osv.

Men det er så sjeldent an hører noe om Kia synes jeg, aldri hørt noe negativt men ikke noe spesielt positivt heller når jeg tenker meg om.

Noen som har kia her? samme hva slags modell, vil bare høre om det er greie biler :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har desverr ingen erfaring med KIA, har faktisk hørt veldig lite om de. Men ei venninde av meg har den og de er super fornøyd;o)

hvilken modell har dere tittet på da?

var inne på finn og tittet og den så jo veldig fin ut da

Skrevet

Den heter ceed sporty wagon eller noe :)

Jeg ville egentlig ha en avensis, men denne her er MYE billigere og har større bagasjerom hehe..

Skrevet

Ifølge min mann er denne bilen en skrotkasse. Det er en grunn til at den er så mye billigere. Ikke vet eg eg, men han har nå litt greie på biler da.

Hos en vennine av meg hadde de disse som arbeidsbiler. Etter et år ble det besetmt at de skulle byttes ut pga stor misnøye.

Skrevet

samme siier kjæresten min og. søppelbil. ikke vet jeg hvorfor. biler er ikke min interesse. men han er bilmekaniker..

Skrevet

Høres ikke bra ut :-S

Men så gir de jo hele 7 års garanti da og akkurat denne modellen har visst gjort det veldig bra i forskjellige tester osv.

Uff, så vanskelig med bil hehe..

Skrevet

jeg synes også de virker fine og praktiske men samboern synes som de andre mannfolka her at det er no særlig bil....

Skrevet

Hvis det står mellom Toyota og Kia for dere, så hadde jeg heller valgt Toyota.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...