--arkin-- Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 jeg selger en del vintertøy og diverse på finn nå. Fikk mail av ei dame som ville ha en del ting. Men har ikke hørt noe mer fra henne. Sendte henne kontonummer og greier, men fikk ikke adressen hennes. Nå har det plutselig kommet inn penger på konten min, men det står ikke hvem de er fra. Har sendt henne mange mail og spurt om hun har sendt over pengene. Den summen jeg har fått, stemmer med den summen hun skulle sette inn.
blittmamma07 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 det kan ta noen dager før navnet hennes kommer inn, men det vil du kunne se etterhvert. uansett vil hun vel etterlyse klær'ne
1, 2, 3!!! Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Kanskje det er du som har solgt noe til 'prinsesse fiona' (nicket) her inne? Hehe!
--arkin-- Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 men det har gått en uke allerede, synes det er så rart at hun ikke sender meg noe mail tilbake. Fikk pengene for 3 dager siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå