Gå til innhold

Er det rart det er krig i verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har først i dag vært innom denne siden. Må bare le litt. Beklager. Høyt utdannet eller ikke, ung eller "gammel", er helt fantastisk hva det går an å krangle om og ergre seg over. Hva med et åpent sinn og tolerere at vi alle er forskjellige med forskjellige ønsker og drømmer. Selvrealisering kan være karriere for noen og å få barn for andre. Jeg ønsket meg barn for mange år siden. Men pga problemer har det enda ikke skjedd og nå er jeg "gammel". En må ikke alltid være så rask til å dømme andre. Det ligger ofte grunner bak som vi ikke vet noe om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har lest litt på denne siden (først i dag... ja særlig, haha!), så ville jeg tro at du også har fått med deg at det du skrev i innlegget ditt har flere skrevet mang engang før...

Så pell deg tilbake til skravle -der man verken blir dømt og ALLE har et åpent sinn ;-p

Skrevet

Jammen KRANGLEsiden er da ikke laget for å ha et åpent sinn? Her skal VI hormonelle, gravide, nauta (og andre hormonelle) få lov til å slå hverandre ned med den ene usakeligheten etter den andre.

Husk bare at vi som er eldst som vet best!!

:))

Skrevet

"Her skal VI hormonelle, gravide, nauta (og andre hormonelle) få lov til å slå hverandre ned med den ene usakeligheten etter den andre."

Oioioioi, der var du SÅ nærme å få meg på nakken, Lissa!!

Best for deg at du henta deg inn igjen!

;-p

Skrevet

Var det som var hele poenget, jeg kom plutseli på deg :))

Vil ikke ha deg på nakken vettu;)

Skrevet

PlutseliG heter det... med g på slutten... fysj, at jeg kunne poste det innlegget uten å se at g'en ikke ble med. ;-)

Skrevet

Ikke nok med at du nesten får meg på nakken -nå tror jeg jammen rettskrivningspolitiet sto klare med pekefinger'n og ;-)

Godt du tok meg i betraktning, selvom jeg eeeegentlig er her "ulovlig" ;-). Jeg an jo alltids late som jeg prøver, da, hehe...

Skrevet

Kan med K, ja -ikke an.......erre muli'?!

Tror jammen det der var smittsomt jeg, Cagney

*flau latter*

Skrevet

Ja, det er smittsomt. Jeg sendte sånn vibber når du skrev, slik at du også skulle skrive litt feil. Da slapp jeg å føle meg så dum ;-)

Du kan i det minste skylde på ammetåka. Jeg må skylde på gravidtåka, og den er litt tvilsom om går igjennom hos rettskrivningspolitiet:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...