Colargoll77 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Noen som har gode råd for trøske i hodebunnen?
blittmamma07 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 du får kjøpt olje på apoteket som virker bra. spesielt om du vasker håret i shampo etterpå. selv forsvant det på min datters hodebunn etter bruk av hårspenne. men hun er jo jente ...
Colargoll77 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg har også jente, men hun er bare knapt 5 mnd og har ikke så mye hår enda. Hvorfor forsvant det pga hårspenne tro? Skal høre på apoteket )
Dronningen! Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Smør inn barnets hode med babyolje eller annen olje, la det virke en stund. Ta en fin kam g gre forsiktig frem og tilbake. Datteren min har aldri hatt problemer med hodebunnen etter jeg tok olje i det første gangen. Ble anbefalt av en venninne å gre håret med en babybørste selv om det ikke var så mye hår der. (Ps: Trøske har man i munnen)
melkekua™ Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Du mener vel skurv hehe ) Jeg tok litt olje i hodebunnen og lot det virke en stund. Så brukte jeg lusekammen til å gre det ut, utrolig effektivt!
Opp og ned er like langt Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 På dialekta mi kaller vi det skorv det belegget som legger seg i hodebunnen. Jeg brukte salisylolje som jeg fikk kjøpt på apoteket, og lot det virke ei stund (husker ikke hvor lenge..), og så fjerna jeg det med en lusekam. Alt etter instrukser fra helsesøster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå