Gå til innhold

Her kan du finne ut om mannen er utro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en mann som er mere hjemme enn borte, tror jeg at jeg står over testen.

;-)

Skrevet

neineinei.. siste nytt er jo å sende kodeordet "UTRO" til ett eller annet nummer, så får du svar på mobilen om din partner er det.... hoho...

Skrevet

Merkelig. I mitt tilfelle avslørte fyren seg selv.

Skrevet

eh.. utro? du får tilsendt svar på sexlivet til de som fyller ut..

så utrolig 14tiss!!

ung mor? eller bare mye fritid...

Skrevet

HiHi der ble jeg lurt ;) ikke fordi jeg tok det veldig seriøst da samboer satt ved siden av og svarte på spørsmålene og vet at han ikke har gjort noe fyfy men hadde vært mosomt å se hva svaret hadde blitt men neida der ble jeg lurt ;) lite å gjøre en Onsdags formiddag? neida......

Skrevet

Nå tror jeg du får en morsom en.. :P

Skrevet

Flirer av meg selv..

Jeg var egentlig klar over hva jeg gjorde der, men måtte jo gjøre det uansett. Vær så god, du.. Kos deg med morsomme svar. hehehe..

Skrevet

hihi oops... la ut alle svarene for samboern min, har jo ikke peiling på utstyret hans har aldri målt den for å si det sånn.. så hvis det blir lagt ut noen steder så får jeg håpe at jeg tok stor nok størrelse da hehe....

Skrevet

hehe vært lurt du og ja sullemor...... hihi

Skrevet

For jeg visste at det var tull, og svarte dermed bare på kødd.. Så nå tror han sikkert atjeg er en sexgalning.. :P

Skrevet

Du, HI. Nå har jo alle epostadressen din. Kim, var det? Jeg har foresten vært borti denne før, om det er bare tull, altså, man får ikke tilsendt noen svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...