Gå til innhold

Lurt på finn.no? flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare om det bare er meg. Er redd jeg har blitt lurt. første og siste gang jeg tør å handle på denne måten tror jeg. men stoler liksom på folk jeg da.....:( skikkelig fortvilet. kjøper på nett pga litt dårlig råd for tiden og 3 barn. og dressen kostet meg 400 kr. er halvannen uke siden jeg satt inn pengene. har sendt mail og sms. fikk sms tilbake om at hun selvfølgelig skulle sende dresse nå. det er også 4 dager siden. den skulle sendes som A-post.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang spør du om og få sendt i oppkrav. Koster bare 63,- ekstra i porto.

Lykke til, håper du får dressen til slutt.

Skrevet

det kan fort ta 4-5 dager når man sender som brev, så jeg ville ikke anklaget noen riktig enda.

Skrevet

Oppkrav er vel ingen garanti for noe annet enn at pakken ikke forsvinner i posten. Innholdet kan jo fortsatt være hva som helst.

Skrevet

Hadde ventet et par dager til før jeg hadde ringt...vet jo aldri, noe kan ha sjedd...!

Evig optimist ja :)

Skrevet

Hmm...

Har solgt en del ting og tang på finn. Har som regel fått pengene først, og samme dag som pengene er på konto, har jeg vært på posten og sendt ivei varen. Sender da, som avtalt med kjøper, en mld (evt mail) om sporingsnummeret etterpå.

Men det finnes jo tullinger som svindler folk der også. Som en annen her skriver; Sender man i oppkrav kan det være hva som helst i pakken, men det finner du ikke ut før ETTER du har betalt for å få den.

Og betaler man på forskudd (slik som jeg har brukt å gjort det), er det ingen garanti for at du faktisk får varen!

Ser på finn daglig selv, men holder meg innenfor byen jeg selv bor i. Da kan jeg hente, eller få bringt varen.

Kanskje et tips?

Skrevet

Se innlegget til '--arkin--'

Kanskje det er dere dette gjelder! Hehe!

Passet jo veldig bra da, eller?

Skrevet

hm tviler på at det er deg hehe

her gjaldt det ikke bare en dress menogså noe annet og prisen var 350

håper det går i orden for deg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...