Gå til innhold

Tatt to tester - en igår og en idag - og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jammen viser de positivt begge to!!:o) Jammen trur jeg at vi har klart det - 7 pp'r etter ma! Må jo bare tru på at de er riktige, sjøl om det er noe uvirkelig enda, og håpe på at det går bra denne gangen!

Det jeg tenker på nå er selvfølgelig at jeg har hatt en penicillinkur og feiret bryllup med alkohol før jeg testa positivt da. Og midt i gleden, et lite dilemma; jeg skal arrangere utdrikkingslag til helga. Hvordan skal jeg klare å holde dette hemmelig da??;o)

Men jeg er super-happy, og ønsker alle dere andre prøvere her inne masse lykke til videre!!!:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅåååååÅÅÅÅåå så kjekt...Gratulerer sååå mye...Vi er i vår 8pp no og håååper vi kommer fort etter...Hihi...

masse lykke til..Klem

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Hva med å si at dere prøver å bli gravid, men at du ikke vet om du er det ennå...og be dem om å være litt stille med det. Da kan du holde det hemmelig en stund til at du faktisk er gravid.

Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Ang utdrikningslaget....du kan jo drikke f.eks munkholm eller noe annet alkoholfritt? Trikse litt med etikettene eller noe hihi

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen!:o) Og takk for forslag til utdrikkingslag;o)

Skrevet

Gratulerer så mye! Hvis det var vanlig penicillin du tok, er ikke dette skadelig for fosteret. Kan brukes under graviditet. så ikke bekymre deg for det! Og jeg kjenner mange som har hatt ei skikkelig rotbløyte før de visste de var gravide, og det har gått helt fint!!

Godt forslag å si at dere prøver å bli grqavide, men ikke vet ennå. Jeg hadde gått for den! Evt er det ikke noe krise å si at man er gravid, men at det har gått galt en gang før, slik at man ikke vil at alle skal vite det..

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...