embla07 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Har en liten gutt som heter Sondre og venter ei lita frøken 26.september. Sist hadde vi med oss en liste på sykehuset med mange fine navn og derav noen favoritter. Denne gangen sliter vi med å finne gode navn! Liker norske (også gjerne norrøne) navn. Og så skal det gjerne klinge litt med storebror Sondre sitt navn også da:-) Er det noen som har noen gode forslag på lager???? :-)
mamza Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg venter også jente. Hadde bare jeg kunnet bestemme ville jeg hatt Saga, men mannen min vil ikke ha det så vi har andre alternativer. Men Sondre og Saga passer jo fint sammen. Det er norrønt.
Lurvehette Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 *Iselin *Susanne *Vanja Selv har jeg Sindre på min liste;) Lykke til:)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Signe og Ingrid er to vakre navn jeg ville valgt dersom jeg hadde muligheten. Synes Sondre og Signe var søtt sammen.
Snupp@ med 3 barn Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Ja Signe det var fint til Sondre
Gjest Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Sondre og Sunniva f.eks ? Silje Synne Sølvi Sigrid Sidsel Susann Sunnev .........bare for å ramse opp noen navn
fru lykkelig Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Vi har også en Sondre fra før. Hvis vi hadde fått jente skulle hun fått navnet Sofie, men vi venter gutt. Jeg liker også Alma og Agnes.
embla07 Skrevet 21. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. august 2008 Tusen takk for mange gode tips:-) Så får vi se hva vi ender opp med, om ca 4 uker må vi jo bestemme oss.........! Tida flyr:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå