Gå til innhold

Hvordan har dere damer det i uke 33/34? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bare bra med dere eller? Jobber dere enda og er oppegående? Er 33+4 her og tiden flyr jo avsted:) Nå er det ikke lenge igjen før permisjonen strarter, noe som er bra fordi ryggen er sinnsykt vond til tider. Har ei nerve som ligger i klem. Men, men har vært kjempeheldig ellers da:) Null sykemelding og jobba fullt hele veien for å få tiden til å gå;) Håper alle sammen har det bra der ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 34, og er egentlig i ganske god form=)

Men synest tiden går litt sakte, er sykemeldt pga vond rygg.

Litt vanskelig å jobbe som kokk når man er gravid, men skulle ønske jeg kunne jobbet lengre så tiden gikk litt fortere, he he

Skal prøve gravid trening i vann på fredag, så det kan bli morro.

Deilig å kunne være litt aktiv=)

gleder meg veldig til å bli mamma, så hvis den lille gutten min kunne slutte å sparke på ribbeina mine så er alt perfekt, he he

Lykke til videre

Skrevet

I uke 33 her og kan egentlig ikke klage altfor mye på formen heller.

Er 50% sykmeldt og har vært det i ca tre uker grunnet ufattelig dårlig søvn og vondt sitte 8 timer foran en pc....Har også ei nerve klem som irriterer innimellom.

Men ellers er det jammen meg ikke store plagene å oppspore..Blitt skikkelig forkskjøla idag...Akkurat som jeg ikke puster dårlig nok fra før...men alt går over:)

Dagene flyr avgårde og før jeg vet ordet av det sitter jeg nok med lillegutt i armene:)

Skrevet

Hei :)

Er i uke 33+1 og formen er fin nå..

Fradags natten fikk jeg kynnere først regelmessig hvert 5.min deretter hvert 3. min.. Måtte dra inn på føden å ha elektroder på magen som viste sammentrekninger hvert 3 min.. Jordmoren trodde fødselen var i gang.. Etter lenge venting kom legen, og jeg fikk innvendig og utvendig ultralyd, heldigvis var ikke jordmorsåpningningen påvirket, så heldigvis ikke noe fødsel ;)

Fikk bare beskjed om å ta det veldig med ro de neste 4 ukene. Så håper jeg ikke får dette igjen. Litt tidlig å få henne nå!

Ellers er jeg plaget med litt leggkramper om nettene, men ellers føler jeg meg i fin form.

Det meste av innkjøpene er ferdig gjort, venter bare på sengen ;)

Skrevet

hei!

jeg er i uke 34 og har vært sykemeldt ganske lenge pga lumbago og bekkenplager. har en fysisk krevende jobb.

men jeg benytter tiden til å kose meg hjemme i huset og rydde, dille med baby ting og samle krefter og energi frem mot fødsel og en ny hverdag fra 2 til familie på 3!

i kveld har jeg faktisk vært på føden for å kontrollere at alt var som det skulle, heller en gang for mye enn for lite! (har ellers bare gått til vanlige kontroller og hatt 1 ordinær ul).

lillegutt hadde det heldigvis helt perfekt og lå fint som den skulle med hodet sitt ned:-)

<3<3<3

jeg er ellers ganske hormonell om dagene, men prøver å styre meg som best og bare bite litt tenner sammen når det plager meg at tallerken til mannen min står for lenge på bordet..

i tiden frem mot fødsel har jeg planer om å vaske babytøy, skrive brev til venninda mi som studerer, ta vare på meg selv, pakke sykehusbag (kjøpte ammebh i dag!) og vise mannen min at jeg elsker han!

jeg gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...