Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg var å tok ultralyd privat i dag og fikk et slikt skjema av legen. Skal jeg bare levere det til arbeidsgiver? Skal jeg levere noe mer ved siden av? Sender jeg det til NAV eller de? Hvordan reagerte arbeidsgiver når du kom med et slikt skjema? (Har på følelsen av at dette ikke blir godt tatt i mot i morgen...)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg leverte mitt til arbeidgiver. Og de sendte det til nav=) Arbeidsgiver regnet egentlig med at jeg kom til å komme med et sånt skjema, så han tok det fint! Heldigvis! Sprøs jo hvordan arbeidsgiveren din er da...
Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Arbeidsgiver synes det var veldig koselig med graviditeten, men vil ha meg tilbake i jobb nå!.. har vært sykemeldt en uke og legen jeg var hos mente at det var bedre å prøve dette enn å sykemelde meg gang på gang!
Fuglehjertet Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg fikk arbeidsgiver til å notere på blanketten og sendte selv inn info, hvis du bare sender inn skjemaet får du etter en tid forespørsel om å sende inn lønnslipper etc.
Gjest ღgulle med lillegull i magenღ Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Takk for svar Jeg vet det ikke går ann å tilrettelegge for meg, men har på følelsen at de vil vri og vrenge litt på akkurat det der.. Da får jeg arbeidsgiver til å notere på blanketten og sender det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå