Line_78 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Gutten vår ble hes og hostet litt søndag ettermiddag og kveld, og jeg har holdt ham hjemme fra barnehagen mandag og i dag. (hesheten forsvant igjen med en gang) Han har ikke hatt feber, ikke vært snørrete eller virket syk. Har vært mer i ro enn vanlig da, bare vært med på butikken og blitt trillet tur med, ikke vært ute og lekt i dag eller i går (sånn for sikkerhets skyld). Men han har lyst ut og leke, og har en del energi han trenger å få ut virker det som, så det har gått litt hardt utover både meg og lillesøster i dag med voldsom leking og kosing :-D Hoster fortsatt noe, og klaget over vondt i halsen på søndag (men ikke noe i dag). I går fortalte han oss at han var frisk igjen og ville i barnehagen i dag, men jeg holdt ham nå hjemme allikevel (er i permisjon med lillesøsteren). Er litt i tvil om i morgen, vet at han har lyst i barnehagen. Hvis han virker dårligere/evt hoster mye i natt holder jeg ham selvfølgelig hjemme. Men ville dere holdt ham hjemme dersom han ikke virker noe dårligere, bare hoster?
blåbæret Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hvor mange år er han? Men ut fra det du forteller hadde jeg sendt han i bhg. og heller gitt han en kortere dag!
Line_78 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Han er drøyt to og et halvt år. Blir nok uansett ikke så lang dag nei, er vanligvis der i ca seks timer. Han begynte der nå i august, så jeg syns også det er litt kjipt med langt fravær rett etter tilvenninga (er planleggingsdag på fredag). Men han trives allerede godt, så det går vel greit uansett. Vi får vel bare se an formen, og levere ham i barnehagen så lenge formen fortsatt er bra og han selv har lyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå