Gå til innhold

Er det bare meg her inne som liker fotball??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker fotball.... Det gjør samboeren også, så det hender vi "slåss" hvis

begge favoritt lagene spiller kamper likt på hver sin kanal. Har ikke Canal+ og Tv2 sport i kjelleren, så da går det ikke så mange kamper der....

Heia VIF......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare deg, hehe... Jeg kan ikke fordra fotball på tv, noe mer kjedelig skal man lete lenge etter. Mannen i huset elsker fotball....

Skrevet

Så dumt.... Det er faktisk veldig gøy om man følger med og har et lag man heier på. Men, jeg fikk fotball inn med morsmelka, så det har vært endel av livet mitt hele tiden....

Skrevet

Tro meg, jeg har PRØVD å like fotball. Når jeg var nyforelsket i mannen min så led jeg meg igjennom tippekampene på lørdagene, leverte tom. egen tippekupong og prøvde virkelig å bli engasjert. Hva gjør man ikke for den man elsker liksom!? ;o) Men til slutt holdt jeg ikke ut, kjedet meg til døde nesten (sånn for å overdrive littegrann bare). ;o)

Skrevet

Jeg syns fotball er kjempe kjekt. På tv, men aller helst "live" på stadion. Er da av den typen som ikke ha noe kjempe favoritt lag i Norge egentlig.. Burde egentlig holdt med et av bunn lagene i tippeligaen ettersom dem kommer fra omtrent samme sted som meg

Skrevet

plutselig bare ble det lagret...

Men det laget ha jeg kun vært å sett en gang. Bor nå i trøndelag og da er det jo RBK som er laget - vært på stadion flere ganger, kjempe kjekt.. Lever meg masse inn i kampen, roper og heier.. Har hatt med sønnen på en kamp også og han syns det var stas - til mamma og pappa sin store glede.. :o)

Skrevet

heia konvall!

- altså det er det samma for meg hvem jeg heier på så hvorfor ikke deg, som jeg tross alt "kjenner" litt..? Jeg er absolutt ikke interessert i fotball.

Skrevet

Ja, det er nok bare deg...

Nei da...Er nok sikkert ikke det, men jeg er ikke så gla i fotball...

Skrevet

Har spilt fotball selv i maaange år, spilte 2 år i 1 divisjon, gikk endel på fotball kamper før vi fikk unger, og så endel kamper på tv. Men nå får jeg kun med meg landskampene på tv og min verden går ikke under hvis liverpool eller viking taper (virker som det gjør det for gubben av og til). Men ja, fotball er gøy, men jeg klarer bare ikke å se på damefotball!! Var kjempe gøy å spille selv, men setter meg ALDRI ned for å se en damekamp, er nok tempoet i kampen som gjør at det blir litt kjedelig å se på.

Skrevet

Jeg er med gubben på kamp annenhver søndag, når bylaget her spiller hjemmekamp.Men ellers er jeg ikke spesielt interressert i fotball nei.

Skrevet

Jeg digger EM og VM, men er ikke interessert i norsk fotball. Sønnen min ble født under kvartfinalen i VM i 06, og jeg sa faktisk under fødselen at jeg håpet ungen var født før kampen begynte. Synes det var litt kjipt at fødselen trakk ut og at kampen var over en stund før gutten var ute, hehe. Var kanskje like greit, siden Tyskland tapte. (Jeg heiet på Tyskland...)

Skrevet

Jeg tok blindtarmen i juni 98, dagen etter operasjonen skulle norge spille mot brasil i vm. Jeg forlangte å enten bli utskrevet eller få komme ut på tv stua å se kampen, dette var noe av det første jeg sa når jeg våkna av narkosen, så de bare flirte å lo av meg. Men jammen meg så ble jeg utskrevet og satt hjemme i min egen stue å så kampen. Var sykt vondt å juble når norge scora, men pytt sann:-)

Skrevet

Jeg ser også på fotball, er veldig engasjert når favoritt laga mine spiller....:) Norge og Rosenborg.....

Skrevet

Så flott jenter, er da noen her som liker fotball, selvom dere heier med feil lag. Blond, takk for støtten..kjekt å vite at noen heier på meg også. Trenger det i disse dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...