Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg har et veldig godt forhold til BF. Vi snakker veldig mye sammen om oppdragelse, regler og alt det der. Vi har delt omsorg. Men i det siste så har han klaget en del over hans nye samboer. Hvor han klager til meg at hun er psykisk ustabil. Har ikke lyst til å sende barnet til sin far når han bor sammen med en som han sier selv; ustabil person. Har tilbudt meg at hun kan være hos meg i en lengre periode mens BFs nye samboer får kommet seg litt. Det gjør vondt å sende henne til BF nå.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Kommer helt an på situasjonen, altså hvordan psysisk ustabil. Om hun plutselig får et ordentlig sinne, f.eks. kaster ting rundt seg, slår osv. så hadde jeg også vært skeptisk. men om det "bare" er en depresjon, hvor hun til tider kan være nedstemt så er det vel ikke noe å bekymre seg for. Det kommer jo også an på hvorfor hun har blitt psykisk syk, om man kan kalle henne det. Så du gir altfor lite informasjon til at en utenforstående kan ta stilling til det. Men jeg skjønner godt at du blir bekymret, det hadde jo enhver mor blitt.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 selv om BF klager over at hun er ustabil, så er det ikke sikkert at det er akkurat slik han vil ha det til! Gutter sier ofte at kvinnfolk er ustabile, fordi det er nettopp det vi er! Jenter har humørsvingninger og alt som hører med. BF er nok såpass voksen at han selv er den beste til å bedømme om barnet burde komme dit eller ei, og om han virkelig mener at hun er såpass psyk, så ville han nok ikke hatt barnet sitt dit. Da er han jo i tilfelle bare stokk dum.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Når ordet "ustabil" kommer fra en mann, så kan det bety at hun er premenstruell. Jeg er ifølge min samboer ustabil støttig stadig, spesielt når jeg kjefter på han fordi han roter. Mine barn har ikke vondt av å ha meg som mor for det.
AndreVonDrei Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Du spør hva du bør gjøre... Mitt svar til deg må være å snakke med HAN om det. Hvis dere har et så godt forhold og du er bekymret, er det vel naturlig at du får en bedre forklaring på hva "ustabil" innebærer og om det vil ha noen konsekvenser for barnet ditt?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 HI her.. Har i dag snakket med han. Han mener selv at det ikke er noe problem at barnet vårt kommer til å være hos han. Samboeren hans har fått en kraftig knekk sier han. De sliter litt, og hun har en del problemer med ting som har skjedd tidligere i livet sitt. Er vist ganske langt nede. Ting "stormer" rundt henne. Har som sagt tilbudt meg at barnet vårt kan være ekstra hos meg og min samboer, slik at hans samboer kan komme seg litt opp, og alt har roet seg ned.... Men her sier han at det går bra. Jeg liker samboeren hans, som en god venn. Er vel litt redd for å blande meg for mye inn i deres liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå