Ksenia & Anjem Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Sambo mener det holder med 500,- Jeg mener 1000,- HVa mener dere? Er datteren til storesøs
Dronningen! Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Spørs jo hvilket forhold dere har til henne, men opp mot 1000;- ville jeg nok gitt.
OsloMor Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Jeg ga 1000 til min nevø for 2 år siden (og vi er ikke spesielt velbemidlet;). 500 kr fikk jeg av min onkel og det er jo 15 år siden . Så jeg er enig med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå