Gå til innhold

Kan jeg søke om erstatning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 8 mnd siden gikk jeg til tannlegen og ville ha ut visdomstanna mi. da den var blitt vond. Tannlegen min sa den satt så godt fast at den måtte opereres ut på sykehus. Greit nok tenkte jeg. han skulle sende henvisning dit og så skulle jeg få time. Men etter ca ett halvt år hadde jeg fortsatt ikke fått time. og jeg ringte til sykehuset. For da hadde jeg fått innmari vondt og ville gjerne ha den ut fort.. men de hasse ikke fått noen henvisning fra min tannlege..

Da jeg ringte tannlegen min det.hadde blitt glemt.. så han skulle sende en ny. Så jeg ringte etter noen dager for å høre,men neida. Da skulle han få sendet den.jeg fikk også komme til han og legge på noe midlertidig for det var kjempevondt. men måtte såklart betale fullpris. Så nå etter enda ei god stund tenkte jeg at nå må jeg vel få time snart. ferdig med ferie også så.. Ringte sykehuset.men neida. enda ingen henvisning.. ringte tannlegen igjen. og da hadde han klart å legge den i sin egen perm. lo det bort med at han har mye å gjøre...

Nå har jeg da altså hatt så vondt i over 2 mnd at jeg har spist i gjennomsnitt 4 paracet om dagen for å fungere..

det er ett lite helvete for å si det sånn. vet jo alle som har hatt tannverk

Går det an å kreve noen erstatning? og evnt. hvor?

Jeg synes jeg har holdt ut smerten mye lenger enn det som hadde vært nødvendig. om han bare hadde klart å sende den henvisningen 1. gangen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde jo ha ringt og purret tidligere, da..

Skrevet

Jo det burde jeg jo sikkert men har sinnsykt tannlegeskrekk. så da blir det bare utsatt.. men altså 3 ganger.. syns det er i overkant jeg men

Skrevet

jeg hadde bytta tannlege,for surre sånn det går ikke ann...han viser ikke respekt for kundene sine iallefall, og tar ikke hensyn il at andre har det vondt pga han bare roter ting til...

tror ikke jeg hadde orka å kreve han for noen ting....

Skrevet

Jeg tror ikke du har noe juridisk krav på erstattning, men det er jo mulig at du får et prisavsleg, i minnelighet. Det skal i hvertfal mye til for å få erstattning for arbeid som ikke er gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...