Gå til innhold

Vis litt hensyn da!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av de små tingene som irriterer meg i hverdagen, skjer på bussen på vei hjem fra jobb. På samme buss sitter gjerne mødre som har vært i byen med ungene eller har hentet dem i barnehagen. Som regel er ungene stille og grei, og turen går helt fint.

Men så har du de dagene barnet bare slår seg helt vrang. Og jeg forstår at de dagene kommer. Men hallo da! Det går jo an å PRØVE å gjøre noe med det!!!

Blir helt frustrert av de mødrene som bare sitter der og ser tomt ut i luften mens ungen sprenger samtlige trommehinner i bussen - bortsett fra morens, tydeligvis. Man får så ENORMT mye mer sympati hvis det i hvertfall VIRKER som om man prøver å roe ungen!! Vis litt hensyn til oss andre!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plager det deg, så slutt å ta bussen og kjør din egen bil!

Skrevet

Lurer på om du har noen unger selv,jeg...Alle unger slår seg vrang som du sier så fint...Sånn er det bare....

Skrevet

må egentlig si meg litt enig med deg jeg, det går liksom an å prøve å gjøre noe med situasjoen. når dattera mi blir urolig så tar jeg henne opp på fanget i bussen eller prøver å snakke med henne eller noe...

går liksom an å prøve å gjøre noe for å roe ungen;)

Skrevet

De som bare sitter der og tilsynelatende ikke bryr seg om ungen sin, de irriterer meg. De som derimot prøver å roe ungen har jeg bare medfølelse for. Det kan jo umulig være kjekt å sitte med en krakilsk unge på bussen! :)

Skrevet

Ser og skjønner poenget ditt. Men enkelte ganger er det best og bare ignorere slik oppførsel fra barna også. Er ikke alltid hverken sure miner, kjefting, trøsting eller annet hjelper. Også fungerer det faktisk også å ikke gi noen reaksjon på "dårlig oppførsel" noen ganger. Kanskje det er det disse mødrene som ser ut som om de ikke bryr seg prøver på? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...