konvall Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Det regner her alt. Vi får ta kaffen på trappa en annen gang.
bente69;) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Godt jeg ikke gadd å sette meg i bilen å kjøre da. Hadde du bydd på noe anna enn kaffe, hadde jeg nok hvert i Vestby nå (håper det er rett vei) *ler* Jeg HATER regn!!
konvall Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Har endel vinflasker som har stått i skapet siden høstferien for to år siden....Burde jo blitt kvitt de. Drikker de ikke selv, men du kan jo få de.... Vestby... Tja, det er vel mot Oslo, så da er du nok på rett vei. Videre mot Sandvika og en times kjøring til, så er du hos meg.
bente69;) Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Å da er jeg ved Hokksund, Ringerike? Har ikke peil, er ikke så god i geografi.... Men da må jeg sove over da, om du serverer vin:) Detta kan bli hyggelig *ler* Å tenk å gi meg årgangsvin da...)))
konvall Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Bingo!!!! Bor i Ringerike, men ikke Hokksund. Synes du er utrolig flink i geografi jeg.... Selvfølgelig skal du få sove over..... Tror jeg har litt spekemat i kjøleskapet også. Kan jo bli riktig koselig dette... Samboeren har et brett med øl i kjelleren også... Det rapper vi.
bente69;) Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Oki:) Hønefoss, Modum, Vikersund, Nes, da veit ikke jeg om flere steder i nærheten der.... Det blir party skjønner jeg, kult!!!!))) Mat er oppskrytt når det er party *ler*
konvall Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 Hadde vært utrolig gøy å samlet en gjeng bam damer da.... Tenk hvor morsomt vi kunne fått det. Synd det ikke er treff lengre. Vet det var endel av det inne på bim. Men, tror nok det hadde tatt av litt mer nå ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå