overkill Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Eller var det svigermødre? Merkeleg at guttemødre statistisk sett er så mykje verre enn jentemødre (iallefall om dib er oppslagsverket). Sidan det alltid er mødrene til mannen det er noko gale med meinar eg.
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Mallefisk.....................=) Kan ikke noe annet enn å skåle til det=)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 hehe, jo men så er det jo flest damer som holder til her inne da:) så ikke så rart at statistikken går den veien:)
Supha Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hvis du bruker dib som oppslagsverk er det kanskje ikke rart at det er mødrene på mannen sin side det er noe galt med? Det er vel ca 99% kvinner her...
overkill Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Ja, for ein kan jo ikkje sjå bjelken i sitt eige auge...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 hehe.. då går nok eg i balanse når så langt kjem, med ein gut og ei jente;)
overkill Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 Flaks for deg, eg kjem til å gå på ein smell:)
Frøken Løken Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Om vi skal dømme ut frå dib kan jo du bli ei ganske interressant svigermor... Kor mange "helvetes svigermor" innlegg blir lagt ut om deg tru???
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Får rette opp litt i statistikken da. Jeg har en kul svigermor og en ikke fullt så kul mamma. Hun klager på ALT. Nettopp kjøpt oss hus, ja det er gamle mennesker som har bodd her, og det ser ut som settet til "that 70's show" ALLE gratulerte oss og syns vi har fått et stort og fint hus. Min mor sa "ja, her var det jo mye som skal gjøres! det kommer til å ta lang tid før dere får det fint her ja!" Hver gang hun kommer på besøk klager hu på hvor tynn jeg er. Jeg kjøper for dyre sko og uteklær til gutten vår, og jeg er dårlig på husarbeid. Det kan faktisk hende at det ligger støv i bokhylla! Wææææ!!! Kunne ramset opp i evigheter, men det jeg skulle frem til er at jeg stod ganske langt frem i køen da de delte ut svigermødre, samboeren min derimot, han stod langt bak han!!!
overkill Skrevet 19. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. august 2008 Har faktisk intensjon om å bli ei riktig så god svigermor. Dib får ikkje fram det beste i meg...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 d e jo berre det at det finnes jævlig mangen trangsynte kvinner her inne som ikke innser at det er dem det er noe gæli m, og ikke svigermor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå