Gå til innhold

Dere som venter jente ; Hva skal hun hete?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje vi kommer med noen tips til hverandre..

Vi vet ikke enda hva vår lille tulle skal hete ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ei jente som heter ida fra før, nå venter vi jente nr 2 å er helt blank når det gjelder navn hehe så dette innlegget må jeg følge litt med på;)

Skrevet

Hvis det er ei lita jente i magen min tror jeg hun skal hete Adine... Har ei jente fra før som heter Mathea..:)

Skrevet

Her diskuteres det heftig fortsatt (har vel egentlig diskutert siden UL).. Står mellom Mathea (som jeg vil ha) og Emilie (som min kjære vil ha..) Skjønner ikke hvordan vi skal greie å bli enige i det hele tatt! hehe.. Vurderer rett og slett å inngå avtale om at dersom hun fødes på partall dato bestemmer jeg, og oddetall bestemmer han:P hihi..

Skrevet

Hvis vi får ei jente til, skal hun hete Isabella :) Storesøster heter Alexandra :)

Om d kommer en lillebror, blir d trolig Liam :)

Skrevet

Har alltid sagt at om jeg får jente så blir det Celine. Tror nok det blir det navnet også om UL stemmer og vi må jo se om hun passer det da når hun kommer :) Ellers har vi vært innpå navn som Natalie, Amalie, Sara, Linnea, Leah, Synne og Sunniva..

Skrevet

Vi venter også jente, og ikke så veldig mange uker igjen. Men navn??? Ja si det. Sliter maksimalt. Blir ikke enige om noen ting. Blir ikke engang enig med meg selv, langt fra med mannen min.. Har veldig mange jenter i nærmeste familie så føler at alle som jeg kunne tenkt meg enten blir for like eller noen andre som heter..

Mathea var ett godt forslag da. Det navnet har jeg alltid likt.. Hmm.. Må prøve om det kan skrives på en liste.. Blir det eneste navnet foreløbig. Flere forslag motas med takk:)

Skrevet

Nå får vi gutt da, men om det hadde blitt en jente skulle hun hete enten Tiril eller Iris :) Storesøster heter Guro.

Skrevet

Vi har ei Matilde fra før (som ikke fikk navnet sitt før hun var ei uke gammel - vi hadde noen alternativer på forhånd men ingen passet), denne gangen har _jeg_ kjempelyst på Ellinor, men foreløpig står gubben helt på bakbeina på det. Frida, Nora, Mari er andre alternativer. Men vi har gooood tid siden jeg bare er 14 uker foreløpig, og barnet i magen sannsynligvis ikke får navnet sitt før h*n kommer ut likevel .o)

Skrevet

Her blir navnet Mari på jenta i magen. Storesøstrene heter Lene og Silje.. Vi er begge begeistret for korte og enkle navn med bare to stavelser, så ingen krangling her i gården :)

Skrevet

jeg vil gjerna ha vilde eller matilde.. synes det er så fine navn som passer til oss som foreldre også! syns ella er veldig koselig, men for likt mitt eget, ellen.. min kjære tviholder på petra, men det er bare for å tulle med meg, han vet jeg ikke vil ha det navnet på bæibisen vår!

Skrevet

jenta vår skal hete ingeborg sofie:)

Skrevet

Jenta vår kommer sikkert ikke til å få noe navn....=P Finner ikke noe som er midt i blinken.. Men tenker på: Ilona, Ada, Natalie, Iris og Iril... Er ikke sikkert det blir noen av delene men.. Hehe.. Jeg hadde bestemt fra jeg var liten at fikk jeg jente skulle hun hete Leah..Men nå heter jo "alle" Leah.. Var ikke så populært når jeg fant på det=P

Skrevet

Isabella hvis det blir jente, og Adrian hvis det blir gutt.

Skrevet

jenta vår skal hete sarah eller hannah

Skrevet

Jenta vår skal hete Aileen:-) Har ei jente fra før som heter Nathalie

Skrevet

jeg aner ikke om det er en gutt eller jente,men om det blir jente så er Hedvig Elida,Emma Celine eller Nathea noen av mine favoritter hittil=)

Skrevet

jeg er ikke gravid en gang jeg da.. men viss jeg en gang får en jente skal hun muligens hete Otilie...

Skrevet

Vi vet ikke om vi får gutt eller jente, men blir det jente, så blir det mest sannsynlig

Johanne eller Runa

Skrevet

Vi har ei fra før som heter Ada, og vår neste skal hete Nora. Vi har trodd at vi begge gangene har vært veldig alene om navnevalg helt til man sjekker på nettet. Nå er begge navnene poppisnavn...ja ja. Men sån er det bare =)

Skrevet

Når vesla blir født skal hun hete Ronja Malou. Ronja er det den blivende storesøster som har bestemt og vi syntes Malou gikk bra til. Har en grandtante i Belgia som heter det+ det er ikke så vanlig i Norge og er lett å uttale overalt( noe som er viktig for oss som er av litt forskjellige nasjonaliteter). Liker ellers Tamsin og Cian( ikke sammen da), Thea,Tale, Madison og Morgan( brukes til begge kjønn)

Skrevet

Ikke helt bestemt oss enda, men mulig det blir Athene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...