Gå til innhold

Inspirert av Oprah - Hvilken bok har forandret livet ditt? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Himmelske samtaler av Neale Donald Walsch

Skrevet

Frys

Det er en bok med samlinger av bilder, dikt, små historier og mye annet.

Skrevet

Er ikkje så lettpåverkeleg at ei bok kan endre livet mitt. Det må vere noko som skjer med svake sjeler.

Skrevet

Jeg tror at en bok kan endre livet til folk, hvis man er klar for en forandring. Boka kan gi en et dytt i riktig retning.

Skrevet

Den boka som har inspirert meg mest blei lest til meg som barn. "Karius og Baktus" lærte meg verkeleg kor viktig det er med god tannhygiene!

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Mallefisk: Det har du faktisk helt rett i. For i den perioden jeg leste den var jeg virkelig en svak sjel, og langt nede.

JEg tror nok jeg hadde tatt det til meg på en annen måte hadde jeg lest den nå.

Skrevet

Eat, Pray, Love av Elisabeth Gilbert.

Vet ikke om den har forandret livet mitt sånn sett, men jeg tenker annerledes om mye etter at jeg leste den. Dagens boktips til alle ulykkelige damer her inne :)

Skrevet

Ikke forandret livet mitt, men det er en bok jeg ofte tar meg selv å tenke på, "veronica decides to die", Paulo Coelho.

Samt Mitch Albom "the five people you meet in heaven" var en spesiel lese opplevelse.

Har alltid "like the flowing river" også av Paulo Coelho, ligende under stue bordet, leser i den ukentlig, min form for meditasjon!

Skrevet

Total Money Makeover av Dave Ramsey (om personlig finans)

Skrevet

"Kvinner som elsker menn de gjerne vil redde."

Skrevet

menn er fra mars, kvinner fra venus

Skrevet

"Endelig Ikke-røyker" av Allen Carr :)

Skrevet

Veien til Karlsvogna og Idas dans er hvertfall de som har gjort størst inntrykk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...