overkill Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 så la vere å få born med dei då! Nektar å tru at så mange gjennomgår ei så drastisk personligheitsendring etter at dei får born, at det ikkje hadde vore mogleg å gjennomskue mangelen på intelligens før befruktning. Litt seint å tenke på om ein ynskjer fedrene som omsorgspersonar etter at borna er fødde.
Frøken Løken Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Einig med Mallefisk. Ein MÅ ikkje få barn med den første og beste taparen ein finn. Litt kvalitetssikring er jo greit med tanke på avkommet.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Av og til må man ta til takke med det man kan få. Jeg har funnet et bra eksemplar av typen mann. Men menn er menn og jeg liker ikke at jeg trenger å være sammen med en mann for å ha familie. Dessverre er jeg hetrofil.
Frøken Løken Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Så du har skaffa deg ein mann berre for å få ein familie? Mannen i seg sjølv har ingen verdi?? Høyres ut som om du har gjort eit bra valg, på rett grunnlag.
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Det er så innmari lett å uttale seg om sånt før man har vært der selv!!! Alt er ikke så svart, hvitt som det kan virke som, skjønner du!!
OsloMor Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Mennesker er uforutsigbare, og de fleste av oss tror vel på at ting skal være bra og at det skal fungere.. Dessverre har man ingen garantier med mennesker, så jeg synes, med all respekt, at du H.I. høres litt selvgod ut mtp. at du bare tror det er i utvelgelsesprosessen en evt.feiler. Hilsen lykkelig gift, dog ikke kjepphøy;)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Mannen min er heldigvis ikke tragisk :-) Greit at jeg fikk barn med ham da eller? Eller har alle her inne tragiske fedre til barna sine per def?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #8 Skrevet 19. august 2008 Mann bare for å få en familie? Neeei, for å få tilgang på mye sex og familie. Men jeg mener fortsatt at jeg liker hjernen på kvinner bedre en menn. Så jeg ville gjerne ha hatt mulighet for å ha en kvinne hjerne til min mann.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 Før var jeg enig med deg;) Men så møtte jeg det som jeg trodde var drømmemannen. Alt var perfekt og vi flyttet sammen. Vi ønsket oss begge barn, og jeg ble gravid. Når jeg var 10 uker på vei stakk han. Barnet er nå 3 år, og far har ikke samvær engang da han er totalt uinterresert:( Han er IKKE den personen jeg møtte, ble forelsket i og bodde 4 år sammen med!!! Hva som skjedde vet jeg ikke, men han sa en gang han var full og ringte at han fikk nerver?! "Greit nok" det men mange år siden det nå og han kunne ihvertfall blitt kjent med barnet.
overkill Skrevet 19. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. august 2008 Då er det greit for meg:) Kan også forstå at det kan vere gode grunnar til at foreldre ikkje lenger ynskjer å leve ilag. Det eg har problem med å forstå er kvifor så mange tør å få born med menn som dei seinare ikkje meinar er skikka som far. Det må då vere mogleg å vurdere fars omsorgsevne på førehand.
Sally&Tiny Skrevet 19. august 2008 #11 Skrevet 19. august 2008 unnskyld meg HI (og jeg er også lykkelig med min mann), men du virker fordømmende, belærende og tragisk.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 Tro er en religionssak, og hva du tror eller nekter å tro er jo strengt tatt så subjektivt at det ikke har særlig til allmenninteresse.
overkill Skrevet 19. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. august 2008 Mogleg det, men då er det ikkje mykje her på dib som har særleg stor allmenninteresse....
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #14 Skrevet 19. august 2008 Hvordan i huleste skulle jeg vite at mannen jeg fikk barn med skulle bli en elendig pappa som ikke gadd å gjøre en dritt med ungene og bare gikk å kjefta på de FØR vi fikk barn da???
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #15 Skrevet 19. august 2008 Mallefisk og svartmamba er jo samme person.. begge er født i 1979, skriver nynorsk og regga seg med 2 dagers mellomrom..
Gjest Skrevet 19. august 2008 #16 Skrevet 19. august 2008 ja livet er som et a4 ark i svart/hvit format. Ingen antydning til litt grålige nyanser i kantene engang. Etter 13 år overasker mannen meg stadig...
Frøken Løken Skrevet 19. august 2008 #17 Skrevet 19. august 2008 Ja, for det fins berre to personar født i 1979, som skiv nynorsk. Faen, avslørt!!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #18 Skrevet 19. august 2008 Litt vel mange tildelfigheter da mtp hvor stygt nynorsk er, og derav FÅ personer som gidder bruke det.. fytti.. er helt grusomt å se når du skriver
Frøken Løken Skrevet 19. august 2008 #19 Skrevet 19. august 2008 SIdan vi ikkje er på samme plass kan du umulig SJÅ når eg skriv. Ikkje veit eg kva tildelfigheter betyr, men om du syns nynorsk er grusomt eller ikkje, det driter eg faktisk i.
Meg og lille vårrull Skrevet 20. august 2008 #21 Skrevet 20. august 2008 Er på sett og vis einig med deg Mallefisk, men så er det nokon gongar der ein ikkje alltid kan førutsjå kva reaksjonar ein graviditet kan føre med seg. Dette gjeld vel eigentleg reaksjonar både hos kvinna og mannen, vonar eg.
Meg og lille vårrull Skrevet 20. august 2008 #22 Skrevet 20. august 2008 Sidan eg er den tredje her inne som b å d e skriv nynorsk OG er føydd i 1997, så MÅ det vere noko muffins her. Dessutan så må eg premiere deg for seklegheita di i dette innlegget. Godt å vete at det er så mange modne mødre ute i verda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå