Gå til innhold

hvordan vet jeg at det er vannkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har et par prikker inni ene neseboret, og to prikker lenger ut mot kinnet.De i nesa klør visstnok. Vært litt småforkjølet hele helgen, og høy kroppstemperatur, men ikke egentlig feber. Kan det være vannkopper, og at han er en av de som bare får et par stykker?

Eller?? hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har han hatt de? Væsker de eller ser det ut som det er væske inni de? Røde? Ser det ut som store kviser?

Jeg har slike medisin leksikon her hjemme, der er det bilder av forskjellige slike prikker. Veldig greit å ha. Kanskje du finner noe slikt på nettet?

Skrevet

Vannkopper starter uhyre sjelden i ansiktet, det starter som regel på kroppen. Kan være brennkopper, de starter ofte i og rundt nesa, og kan komme ved forkjølese. Men på den annen side, jeg er ingen lege, så ikke stol på at det stemmer.....

Skrevet

de på kinnet er bare røde, men de i nesa ser ut til å ha væsket litt. Han fikk de rett før helgen, men så var han hos faren sin i helgen og jeg tenkte ikke mer på det før jeg fikk han igjen i går, og da så det ut som to-tre bittesmå byller inni nesa.

Skrevet

ok, like greit å sjekke det ut hos legen i morgen tenker jeg. Takk for svar :)

Skrevet

Ja jeg tenkte også på brannkopper.. De har vi hatt mye av her i huset og ofte i ansiktet. Greit å gå til lege å sjekke ja. Det har jeg pleid å gjøre. Har fått AB en del ganger for brannkopper, og også kremer og smøre på. Så greit å gå til lege med dette.

Skrevet

Hos midterste min starta vannkoppene i ansiktet, men kan jo være greit å få sjekka hva det er, siden det ikke er så veldig mange enda:-)

Skrevet

Vært hos legen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...