lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Er det bare jeg som reagerer på måten de lærte den ene mamman om leggetrening..??? de tok smokkeavvenning og leggetrening på samme kveld.. ungen skreik heelt hysterisk..hiksta. Og de lot den lille jenta på 1-2 år være alene i det mørke rommet i 15 minutter.. så inn, tok a ut av senga, trøsta og la hu ned igjen, så var det vekk i 20!! minutter.. er ikke det en smule brutalt?? eller er jeg soft??
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 oi.. syns det hørtes litt brutalt ut ja.. men jeg er realtivt soft jeg å.. så kanskje det er oss.. men jeg ville ikke gjort det med mitt barn iallefall...
lille spira Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Det var på " Hjelp jeg har blitt tenåringsmor" ;P Men akkurat om det var brutalt - jeg vet ikke.. De sto utenfor døren hele tiden. Har sett de gjøre det slik flere ganger på nanny 911 og lignende programmer.. Og det virker jo!?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 nei, ikke jeg heller.. jeg må innrømme at jeg gikk med på "skriketrening" mot min vilje, etter annbefaling fra helsesøter, samt en pappa som var for.. men jeg var vekk i maks 5 minutter.. og inngikk en avtale om at jeg fikk sitte og synge nattasanger uavbrutt så lenge jeg ikke tok opp barnet.. da visste han at mamma ikke var vekk.. selv om han måtte legge seg å sove..
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 ok, det var det det var kanksje.. ja.. de sto der , men det visste ikke lille jenta da.. hun følte seg like alene og forlatt vil jeg tro.. men jeg er ganske soft jeg da:P
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Jeg har ingen problem med å bruke skrikemetoden, men starte med 15 minutter..... DEN ER FOR DRØY.....
lille spira Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Noe av greia med den "øvelsen" der er jo at ungen skal lære å ikke ha noen ved sengen helt til han/hun sovner. Men at de allikevel ikke er forlatt - fordi det kommer jo noen inn med jevne mellomrom Og det skjønner jo barna for det tar kortere og kortere tid til de sovner hver natt - til slutt uten skrik i det heletatt.. Men man gjør jo selvfølgelig sånn man føler er best selv, men noen ganger er kanskje dette den eneste metoden som fungerer!?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2008 ja, det var tiden jeg reagerte på.. ikke selve metoden. Den er super for de som klarer.. Men 15 og 20 Minutter for en så liten jente må jo være en evighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå