Gå til innhold

Da har jeg vært husmor i noen timer.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bakt kake og browniesmuffins, ryddet og lagt barn, så nå sitter jeg her og venter på mannen.

Han har vært på guttetur til Praha i fem dager, så gleder meg til å få han hjem nå:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig følelse når man har vært husmor! Og så deilig å få mannen hjem!!!!!! Det er alltid en god følelse.

Skrevet

Å, tenk deg så deilig å komme hjem til ryddig, velluktende hus, nydelige barn som sover søtt og ei kone som gleder seg til han kommer hjem :-)

 

Skal prøve å få gjort litt her hjemme jeg også, så er det koseligere for mannen å komme hjem fra øvelse :-)

Skrevet

Er faktisk ikke så ofte vi er så lenge borte fra hverandre og vi er fremdeles like forelsket etter ti år, så ja, det blir helt fantastisk å kunne legge meg ved siden av han igjen i kveld.:-)

 

Skrevet

Det har jeg vært i dag også. Utrolig godt når en er ferdig. Kos deg masse med mannen din i kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...