Gjest Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Nå har jeg bakt kake og browniesmuffins, ryddet og lagt barn, så nå sitter jeg her og venter på mannen. Han har vært på guttetur til Praha i fem dager, så gleder meg til å få han hjem nå:-)
metaMORfose Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Deilig følelse når man har vært husmor! Og så deilig å få mannen hjem!!!!!! Det er alltid en god følelse.
piano♫ Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Å, tenk deg så deilig å komme hjem til ryddig, velluktende hus, nydelige barn som sover søtt og ei kone som gleder seg til han kommer hjem :-) Skal prøve å få gjort litt her hjemme jeg også, så er det koseligere for mannen å komme hjem fra øvelse :-)
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Er faktisk ikke så ofte vi er så lenge borte fra hverandre og vi er fremdeles like forelsket etter ti år, så ja, det blir helt fantastisk å kunne legge meg ved siden av han igjen i kveld.:-)
konvall Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Det har jeg vært i dag også. Utrolig godt når en er ferdig. Kos deg masse med mannen din i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå