Gå til innhold

Erfaringer med modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Er 37 uker idag med datter nr 3. Har hatt et fint sv.skap, men nå syns jeg det begynner å bli litt tungt. Vondt bekken og i halebeinet (brakk det under forrige fødsel..).

Har et lite sp.mål ang modningsakupunktur. Vet om flere som har gode erfaringer med dette. Men hører at det også kan gjøre at fødselen går raskere. Fødte på litt over en time fra start til mål sist, og vil nødig oppleve det samme igjen....... Noen som vet noe om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått til modningsakupunktur i den tro at man da ikke gikk over tiden. Nå er jeg tre dager på overtid, så akkurat det hjelper det helt klart ikke mot. ;)

Men akupunktøren sa at nålene var ment til å forberede kroppen på fødsel og å gjøre vevet mer elastisk slik at det er mindre sjanse for å revne. Og at det i mange tilfeller gjør at fødselen går raskere.

Skrevet

Usj da, kjedelig å være på overtid.....Håper det skjer noe snart da og at du får en positiv opplevelse!

Det er det at fødselen kan gå enda raskere som friker meg litt ut. Det er jo et luksusproblem å føde raskt, men det kan gå litt vel fort også.....

Takk for svar og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...