maika<3 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Moren min reiser til New York 18 oktober, hun har derfor spurt om det er noe jeg ønsker meg. Har dere noen tips til hva hun kan kjøpe med som ikke alle har her hjemme? Er klær/sko dyrt i New York i forhold til her hjemme? Hva med cd'er? Nye cd'er kommer vel ut mye tidligere der enn her?
Fikk maibaby06 Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Har ikke vært i new york, men generelt kan man vel si at prisnivået ligger langt under her hjemme. Jo dyrere her, jo mer sparer du kan du si:) Spesielt på klær og sko:) Har i det siste handlet mest til barnet mitt, hehe, så jeg har ikke så mye tips til hva du kan ønske deg. Men nå dyttes vel tråden opp så da kanskje andre vil svare:) Sko pleier jeg forresten å kjøpe, liker sketchers, det har de vel ikke her. Ellers pleier jeg å kjøpe feks shampo etc (redken og tigi), det er mye billigere enn her.
tutta! Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Venninna mi har kjøpt Levi`s bukse til sønnen min i USA. Betalte bare 20 dollar. Det var kjempefine, med justerbare midje og alt. Skulle ønske jeg hadde bedt om flere. Hun hadde vært på disse Outlett-utsalgene som der har der borte. Ellers så vil jeg anbefale sko og Baby Ruth sjokolade :-)
partyoffive Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Nå har jo blitt en del forandret mht. $ p/koli man kan ta med hjem osv. Men ville da satset på ting som ikke tok mye plass. Designer/merke klær. Fra malls, men også outlets + TJMAXX, Marshalls osv. Sminke. Er selv stor fan av MAc Cosmetics. Gå til Super Target. Her er ALT billig. Ipod. DVD spiller til bil. Klokker Alt av baby utstyr (de små tingene da...selv om de store selvsagt er veldig billig.) Kremer, shampoer, balsamer, tannkrem, tannborster + alt slikt. Ziplock bagger i alle str. og fasonger.
maika<3 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Noen flere tips? Er musikk billig i USA i forhold til her hjemme? Virker dvd fra USA på dvd maskinen vi har her hjemme eller er det en annen sone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå