Gå til innhold

Enkelte menn er litt rare;=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da snakker jeg om min...

Vi har vært i konstant oppussing hele våren....med laaaang pause nå i sommer. Men problemet er at finishen her og der (og egentlig overalt) gjenstår.

Som den kvinnen jeg er, så er dette ting jeg maser om å få på plass... han brummer og har ikke tid... Jeg truer med å tilkalle snekker...han brummer dobbelt så mye, for det er jo helt unødvendig må vite!

Plutselig ringer det på døren her... og inn toger en bekjent fra Litauen.. som tilfeldigvis er finsnekker??? Og han blir vist rundt av den rare mannen min som peker og forteller......:=O

...så nå blir det visstnok snart fullført!!! Min fortsatt rare mann legger det frem i glade ordelag at snekkeren skal gjøre dette som en gjentjeneste for tidligere hjelp med bilen.... Og da er jo UNØDVENDIG-faktoren borte;=)

hehe... som sagt menn er rare! Bare de liksom kommer på ideen selv... så er det greit ;=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi, ja er det ikke rart akkurat det der:-)

Men jeg tror personlig at det handler om at vi jenter er de som ofte ser de små tingene som burde vært gjort, og som dermed også irriterer oss når det ikke skjer.

Og så går vi kanskje litt for mye inn på deres "område" som er litt sånn fordelt kanskje, at menn tar seg av de praktiske tingene ved bil og hus, mens vi tar alt det andre.

Og da blir det feil da vet du, når vi tråkker over i manneområdet. Vi må jo ikke ta fra dem det må skjønne;-D

Det er sånn her også altså!!! Jeg nevner stadig ting som skulle vært fikset ferdig, og han sier, ikke tenk på det for det skal jeg fikse..........meeeeen blir det gjort? Eh..........nei, ikke alltid;-D

Men deilig at han skyldte mannen en tjeneste da, så blir det ihvertfall gjort, på hans eller hans initiativ;-DDDD

Skrevet

He he he godt sagt kan man si... Bare de kommer på det selv:o)

Din er ikke spesiell i så måte, min kommer også på ting som jeg nevte i forrige uke, eller mnd:o))) Helt av seg selv, må vite....

Men bra det blir gjort da, enten sånn eller slik.

Skrevet

Merkelig det der.

Tror det er velkjent.

Bortsett fra mannen til ei venninde. Han sendte familien på ferie og pusset opp. Der va alt ferdig, til og med gadiner, duker og pynteputer sydd, og lysestaker i riktig stil.

Imponerende.

Men her mangler fremdeles grovarbeidet og da:P

Skrevet

;=)... godt å høre at det er fler av oss!

Men min rare mann påstår i tillegg at han LIKER å pusse opp! Ja veldig...tenker jeg når jeg lister meg stilt på tå rundt en mann som er mer ilter enn en ilder... For han blir irritabel bare han ser en spiker;=)

Problemet nå er jo bare at jeg har en lang liste som han ikke har sett enda...hahahaha!

Vaskerommet må tas, helst nytt bad, det fantastiske 20 år gamle boblebadekaret i kjelleren må uuuuut! Kontainer må bestilles for at vi skal få ryddet skikkelig i kjelleren...hmmm ...jo taket i en av stuene må males...og ++++++

Kanskje jeg skal ymte om en og en ting.... Så han ikke blir aldeles paralysert:=D

Skrevet

Godt med alt som er /blir gjort.....og godt at han fant ut av tingene....selv om det altså var helt unødvendig med snekkerhjelp...hehehe

snulder!!lurt og ta en ting av gangen altså!!! ikke skrem han helt bort....

Vi har nok litt prosjekter på gang her i huset også,når jeg tenker meg om kunne vi trengt nytt hus....nesten i allefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...