2 små orkaner Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Gleder meg ikke:-( MEN må jo nesten det da vi ikke har tenkt oss å få flere barn:-( Håper ikke jeg kommer til å fortryde. Har hørt mange skrekk historier på DIB om spiraler.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Hva er "fortryde"? Jeg må vel også sette inn spiral etter dette sv.skapet. Vil heller ikke ha flere barn. Hva slags skrekk historier er det som verserer på DIB da?
2 små orkaner Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 Ups, der snek seg inn litt dansk: fortryde er å angre:-) Hørte om en som fikk satt den opp feil så hun endte med å skulle ha den operert bort:-( Var flere som sa at de blødte mye og lenge. Ja ja, vi får se hvordan det går
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Går nok helt sikkert fint. Er nok veldig få som det går så galt med, legene hadde nok ikke satt inn spiral fortsatt på pas hvis faren var så stor.. Blir nok spiral her også. Skjønner ikke hva ellers jeg skal gjøre? Har mest lyst å be de fjerne alt når de først tar k.snitt på meg snart, men redd jeg kommer til å angre dette.. Så lærte jeg litt dansk ikveld da, kan ikke huske jeg har hørt det ordet før:)
Gjest Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Må bare si, jeg har hormonspiral og er strålende fornøyd!:-) Joda, jeg blødde mer eller mindre i ett det første halve året og hadde uregelmessig blødning det neste halve året, men etter det har det vært helt perfekt. Nå har jeg bitte litt mens en gang i mnd, to-tre dager med litt blødninger. Og, det var ikke vondt å sette inn, den er helt på rett plass og ingen komplikasjoner. Så masse lykke til, håper du blir fornøyd.:-)
konvall Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Huff da... lykke til. Har lyst å sterelisere meg jeg, men har ikke råd enda...
2 små orkaner Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 Så bra, lailamor3, at du er fornøyd -og at det ikke var vondt å sette inn. Likte bare ikke det må å skulle blø så lenge. Satser på å være blant de som mister den helt:-)
2 små orkaner Skrevet 19. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2008 Ja, jeg har også overveid å få tingene fjernet, men da er det så endeligt at vi ikke skal ha flere barn:-) Er vel blitt mer eller mindre enige om å slutte med leken er god, men blir så vemodig når jeg tenker på jeg ikke skal ha flere barn. Vi får se hva fremtiden bringer.
2 små orkaner Skrevet 19. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2008 Har egentlig også det, men da blir alt så endeligt -ikke flere barn... Har ikke helt slått meg til ro med den tanken selv om jeg pt ikke har overskudd til flere barn. Kanskje det en dag blir mer overskuelig å ha en liten baby igjen:-)
lillebror er " forsinket" Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 Jeg har hatt hormonspiral tidligere. Ikke vond aa sette i og ikke vond aa fjerne. Jeg var kjempefornoyd, men ikke mannen. Legen klipte den ikke nokk, saa han kjente den (AUUUUUU) Maate tilbake og klippe litt til, og da var alt bra :-) Hadde ikke blodninger eller mensen paa 7 aar, saa det blir nokk det samme her igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå