Blåbærmuffins Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Er fjerde mnd med seriøs prøving her + 4-5 mnd der vi ikke prøvde direkte, men ikke prøvde å unngå det heller. Har ikke stresset med det tidligere men idag fikk jeg plutselig nok. Har fire venninner som har blitt gravide eller fått barn mens vi har prøvd og i dag fikk jeg høre om den ffemte. Fire av de hadde ikke planlagt det en gang!! Har blitt kjempeglad når de fire første fortalte det men idag ble jeg bare lei meg. Kjente jeg bare ville grine... Føler meg skikkelig kjip som ikke greier å glede meg på andres vegne, men fikk liksom bare nok i dag. Huff, er jeg slem eller?
Mamma-til-3-jenter Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Nei, du er ikke slem!! Det er ikke så lett å glede seg over at ALLE andre blir gravide med en gang (og til og med uten å planlegge det) når man selv stever for å få det til..... Syns jeg ser gravide mager over alt!!! Og skulle så veldig ønske at jeg kunne få kul på magen snart også.....
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 kjenner meg veldig godt igjen. jeg begynner å gråte når jeg hører at venninnene mine har blitt gravide.. jeg begynte å gråte når broren min fortalte at han skulle bli pappa. jeg begynner å gråte når jeg hører at noen jeg kjenner skal prøve å få bare,bare for at jeg er sikker på at de greier det med en gang ikke missforstå,jeg er selvfølgelig kjempe glad på dems veiene....men man begynner å tenke, når pp etter pp forsvinner og ingenting skjer... kommer jeg noen gang til å bli gravid??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå