bente69;) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Det pissregner noe vanvittig her i Moss, har nesten ikke vært borti makaen jeg..... Vannet renner som f i takrenna *sukk* JEG VIL HA SOMMER OG SOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
konvall Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Beklager vennen min, men da må du nok flytte litt sydover.... Her går det mot høst.. Kan komme til meg da, regner ikke her. Har hatt sol i hele dag også.....He he.....
nov/febmamma Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Regnet er tydeligvis på vei innover mot Oslo, for det var her i Fredrikstad for en halvannen times tid siden. Men det har sluttet nå, hvis det er noen trøst....
bente69;) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 pass deg nå, ellers så sitter jeg på trappa de i morgen *ler* Kommer plutselig jeg *ler* 11 september "flytter" vi to uker til Tyrkia, da blir det hvertfall godt og varmt:) Vi har hatt sol frem til i 16 tiden i dag, så skyet det over, regnet litt i 17 tiden, men nå bare øser det ned...*sukk*
bente69;) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Skjønner, håper det forsvinner fort!! Tomatplanten min liker ikke styrt regn!
konvall Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Hm.... kanskje det ikke er så lurt å sitte på trappa mi da... Spørs om det er her etter hvert. Men, har tak over så du blir nok ikke våt. Bare si fra når du kommer, så skal jeg koke kaffe.
bente69;) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2008 Så søt du er:) Liker ikke kaffe, så jeg gidder ikke komme *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå