Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Når jeg fødte sønnen min for 2 år siden ble jeg utsatt for en pasientskade som gjorde meg veldig syk. Jeg søkte om pasientskadeerstatning og fikk blankt avslag. Det var så surt, og det slet på psyken og jeg ville bare legge hele saken død selv om jeg bestemt mente jeg hadde rett på erstatning. (Det var sykehuset som anbefalte meg å søke erstatning.) Følte jeg hadde mer enn nok med skaden i seg selv og min premature sønn. Mannen min og foreldrene våre backet meg opp og hjalp meg å klage på vedtaket. Denne uken ble jeg tilbudt over 300 000 i erstatning og da er ikke fremtidig tap av inntekt ikke engang regnet med!! Det er så godt at rettferdigheten seiret, og jeg er så takknemlig for at familien min backet meg opp:) Akkurat når det gjelder PSN så tror jeg "alle" får avslag første gangen, føler de spekulerer i at mange faktisk ikke orker den påkjenning det er å klage hos de. De kan være så jævlig kvasse og ubehaglige at jeg har vært helt sjokkert. Eks sitat: dessuten kan vi ikke utelukke at mor har ønsket mer tid hjemme med barnet sitt. Altså antyder de at jeg faker sykdom for å være hjemme, selv om sykehuset har vedgått skaden, sagt at jeg er veldig syk og jeg lå da også 2 mnd på sykehus, noe man ikke gjør dersom man ikke er alvorlig syk. Så lærepengen er : ikke gi opp!! Hvis andre har erfaringer med PSN er jeg veldig inntressert i å høre om det. Ville bare fortelle for jeg ble så gla, trodde aldri jeg skulle få gjennomslag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå