minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 hvordan klarer dere å kombinere det?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Klarte det ikke så nå har jeg bytta jobb. Er sykepleier men der er ikke mange dagstillinger å få tak i, så nå jobber jeg innen offentlig forvaltning med arbeidstid fra 8-15 (sommertid) og 8-15.45 (vintertid). Skal aldri gå tilbake til sykepleien igjen. Det kan bare mangle så mange sykepleiere det vil for min del - det er tydeligvis ikke få nok siden det å tilrettelegge arbeidstid for oss er helt uaktuelt. Men, men nå har jeg bedre lønn og mye bedre arbeidstider.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 hei takk for svar. du er heldig som fikk deg en annen jobb da... ser ut som det går mot alenemor tilværelse for min del... har 9 kveldsvakter på 6 uker, fatter ikke helt hvordan det skal gå. huff ja den tid den sorg. er vernepleier, og trives så bra i jobben min....huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå