Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Noe som har sett unge mødre danmark? utrolig mange steder det står askebeger på bordet inne i det rommet de har babyen... Litt anderledes enn i norge ja:-)
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 ja men så er danmark veldig forskjellig i fra norge når det gjelder røyk og alkohol... i dåpen til det ene paret hadde de åpen bare og greier.. sekkje for meg det i en dår her..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Han ene pappaen drakk seg jo drita dagen før dåpen, og holdt på å komme for sent... Det har jeg aldri godtatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå