konvall Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Vært borte herfra 1,5 dag, så er det faktisk TO hele sider med innlegg som jeg ikke har lest. Må si dere er flinke jenter. Nå begynner det virkelig å ta seg opp:) (har jobbet, til unnskyldning for mitt fravær)
blond Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Noen gamle innlegg er dyttet opp, men det er fordi vi har fåt nye brukere her inne og det er så positivt! Godt at flere og flere tar turen innom oss og blir her! Godt at du er tilbake, jobb får være unnskyldning god nok.
bente69;) Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Ja, ikke sant:))) Her "jobbes" det iherdig!! Men hvor faen har du vært?? Det er ikke mottatt noen søknad om gyldig fravær!!!! Så herved får du en advarsel, skjerp deg jente ellers skippes du bort fra siden *ler* Skjønner du???
konvall Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Skjønner bente69. (Takk for en god latter) Glemte søknaden, men legger herved inn en ny. Skal jobbe i morgen kveld også, er det greit at jeg får fri da??
bente69;) Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Jobbing??? Er de på jobben viktigere enn oss??? Du får selv velge, men husk å velge riktig. Om det står om andres liv og helse kan du få fri *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå