engajente Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 når synes dere at det er greit å ha avgjort hvor man feirer jul??? Vi har sagt ifra til besteforeldrene at vi kommer til å ta julaften hos en av de og lille eller 1.dag hos de andre. liker å vite ting tidlig, men hvor tidlig er greit?
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Vi har snakket om det nå allerede! Skal feire alene vi! Gleder oss veldig!
*Molly mus* Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Vi har snakket om det for lenge siden, vi skal være hos mine foreldre:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Det ble fastsatt når vi (jeg) fikk barn... annenhver gang hos min familie, og hans
Gjest Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 I min familie så pleier vi å planlegge julen veldig tidlig mens i min kjæres familie så tar de det nesten på bitte lille julaften hehe Jeg får lit hetta av sånt jeg da, så vi har bestemt at vi skal være hjemme hos oss i år også har vi invitert min mor Samboeren min har 3 søsken og vi har ikke plass til hele hurven her så svigers får beskjed om at de er velkommen hvis de vil, men at vi ikke har plass til HELE familien med søsken og besteforeldre osv.
Jenny-penny Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Det ble bestemt sommeren etter snuppa var født, etter det har vi hatt rullering:)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 vi har lyst til og feire det hjemme me besteforeldre på beggesidene...vis hudet er ferdig =9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå