Gå til innhold

Siden flere snakker om jul


Anbefalte innlegg

Skrevet

når synes dere at det er greit å ha avgjort hvor man feirer jul???

 

Vi har sagt ifra til besteforeldrene at vi kommer til å ta julaften hos en av de og lille eller 1.dag hos de andre.

 

liker å vite ting tidlig, men hvor tidlig er greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har snakket om det nå allerede! Skal feire alene vi! Gleder oss veldig!

Skrevet

Vi har snakket om det for lenge siden, vi skal være hos mine foreldre:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det ble fastsatt når vi (jeg) fikk barn... annenhver gang hos min familie, og hans :)

Skrevet

I min familie så pleier vi å planlegge julen veldig tidlig mens i min kjæres familie så tar de det nesten på bitte lille julaften hehe :)

Jeg får lit hetta av sånt jeg da, så vi har bestemt at vi skal være hjemme hos oss i år også har vi invitert min mor :)

Samboeren min har 3 søsken og vi har ikke plass til hele hurven her så svigers får beskjed om at de er velkommen hvis de vil, men at vi ikke har plass til HELE familien med søsken og besteforeldre osv.

Skrevet

Det ble bestemt sommeren etter snuppa var født, etter det har vi hatt rullering:)

Skrevet

vi har lyst til og feire det hjemme me besteforeldre på beggesidene...vis hudet er ferdig =9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...