Lotte82 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 nærmer seg fødsel og skulle gjerne hatt klar utstyr..værste jeg vet er å handle bh...nå trenger jeg ammebh..noen som vet om noen bra merker ? trenger god støtte siden mine er er/blitt store....Noen som har erfaring med kappahl sine ammebh ?
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med mine av merke Anita Babyshop og barnas hus selger dette merket hvertfall. De har god støtte og er gode å ha på kan få de både med og uten spiler også.. Bare husk å kjøpe en str støre enn din vanlige str
Gjest Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 en større str enn den jeg bruker nå? skal jeg gå opp i cup eller cm?
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Cupstr man blir størr når melken kommer og så skal man ha plass til ammeinnlegg også..
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg anbefaler deg å kjøpe en eller to nå, også heller supplere når melka har fått stabilisert seg litt. Du kommer til å gå endel opp også ned igjen i størrelse de første ukene ;-) Dernest er det viktig å kjøpe bh UTEN SPILER! Spilene øker risikoen for brystbetennelse, og det er virkelig noe du vil unngå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå