Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Jeg og samboer har en vanskelig periode nå. Samboer er mye sur, gretten, osv, det blir aldri bedre heller. Jeg får bare høre dritt, at jeg er feit, stygg, idiot, ingen er så dum som meg osv. Jeg sliter da selvsagt med selvbildet. Jeg var stor, veide 72kg før graviditeten, og la på meg en del kg da. Og nå etter mnd med hardtrening og kostholdsendring veier jeg nå 57kg. Jeg er kjempestolt, men samboer ser det ikke engang.. Jeg vil bare ha litt ros, og høre at jeg er bra og god nok, men det skjer ikke. Han er ganske sjalu, så jeg har null guttevenner, og nesten ikke kontakt med andre gutter. Men idag var jeg i byen og møtte en gutt jeg jobbet med før perm, og han sa jeg så strålende ut, og at samboer var en heldig fyr. Jeg blir så glad, jeg svevde etter det, tåpelig, men ja.. Så kommer jeg hjem til en sur og gretten idiot, som sier at jeg må få den feite ræva mi inn på kjøkkenet og lage mat.. Og dunk, så var jeg nede på jorden igjen.. Hvorfor kan ikke han se det andre ser?! Jeg er så lei og gir snart opp. Og det verste er at jeg blir så fort betatt av andre når det er slik.. For en situasjon.. Jeg blir så lei, og vet ikke hva jeg skal gjøre med samboer..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Be han ryke og reise. Han fortjener deg ikke!!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Tror det er noe "galt" med han jeg og ikke med deg. Kan tenke meg hvor flott du ser ut, etter å ha gått ned så masse. Skulle ønske det var meg;) Virker som samboeren din har noen problemer med seg selv, og lar de gå utover deg.... Håper det ordner seg for dere;)
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Jeg har ærlig talt mest lyst å svare "og hvorfor ser du ikke at han tydeligvis behandler deg som en dørmatte og umulig kan elske deg dersom han oppfører seg slik mot deg selv om kanskje påstår det?". Men det er vel neppe så enkelt, men jeg forstår godt at du blir fort betatt av andre når det er slik. Du har i hvertfall hver superflink og ser sikkert kjempeflott ut! Ikke la ham ødelegge den gleden for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Uff, nå ble jeg lei meg! Du skal være stolt, du har jo vært kjempeflink! Kanskje han ser den "nye deg" og er redd for at du skal gå fra han, at han derfor prøver å på en måte holde deg igjen? Uff, var vanskelig å ordlegge meg nå, håper du forstår hva jeg mener... Er sikker på at du er nydelig, og at du alltid har vært det!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Så flink du er!! Det er litt av en innsats! Samboeren din har tydeligvis dårlig selvtillit og forsøker å hevde seg selv ved å rakke ned på deg. Det sier litt om han, du får sette grenser, selv om det sikkert ikke er så lett, sånn må du ikke la deg behandle. Viss ikke han tar til fornuft og behandler deg med respekt fortjener han deg kanskje ikke....
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Signerer 21:21. Har opplevd det sjøl, og han forandra seg ikke så jeg gikk fra han. Det går ikke an å bli lykkelig med en sånn person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå