en til -i april:) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Er det virkelig mulig at jeg har kynnere allerede? Er jo bare 8 uker på vei.... Noen flere som har kjent det så tidlig?? Er nr to...
2babypåvei Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 du jeg er seks uker på vei og har det veldig ofte!!! andre ungen da så sikkert derfor!!!!
en til -i april:) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Åh, det var godt å høre:) Jeg sa til svigersøstra mi isted at jeg hadde kynnere allerede. Hun syntes det hørtes veldig tidlig ut, og lurte på om jeg ikke skulle ringe legen å spørre...Ble litt nervøs, men såg nå her på nettet et sted at noen kunne få det veldig tidlig.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg har hatt det siden uke 5 jeg, får det ekstra mye når jeg stresser eller gjør mye fysisk. Legen syntes det hørtes rart ut, men han hadde kjent det på de som "bare" var 15 uker på veg så alt kunne jo være mulig. Lurer egentlig på om jeg kjenner det ekstra godt fordi jeg tok keisersnitt sist. Nå er jeg 7+4 og er sykemeldt så jeg kjenner det ikke så ofte lenger, men fortsatt når jeg stresser. Legene følger jo mest boka si, men den medisinboka passer sjelden for alle gravide. Mye som skjer med oss som ikke står i boka )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå