kisso Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Joda, jeg elsker barna mine og kysser og klemmer de om igjen og om igjen hver eneste dag, men jeg innrømmer at jeg drømmer mye om tid for meg selv. Noen ganger lurer jeg forferdelig på om det er bare meg, jeg er så ofte trøtt og sliten og kunne tenke meg og ikke jobbe men likevel at barna var hos en barnehage noen timer.. Jeg har en flink mann men han jobber jo veldig mye. Det virket så mye enklere før i tida. I dag er det så dyrt med absolutt alt, og nei jeg har ikke noe stort hus eller flotte ting, vi unner oss det viktigste og barna har det de trenger. Vi har ikke noe nettverk når det gjelder besteforeldre så det blir så lite avlastning innimellom.... Hadde vært greit hvis man slapp å jobbe innimellom, men en inntekt ja det blir for lite med fortsatt stigende rente.... Men jeg drømmer om fri fra både jobb og barn en liten helg...det hadde vært noe;)
Minnie Mom Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Skjønner veldig godt hva du mener.. Bare å kunne ligge på sofaen en hel dag, se på tv og sløve som man gjorde før man fikk barn... ) Noen ganger er jeg så sliten av barn og husarbeid at jeg bare har lyst til å skrike. Men så tar man seg jo sammen.. ) Men kjenner på den følelsen av og til ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå