Vivil-08 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 ...ikm om to dager (torsdag). I dag på formiddagen fikk jeg litt friskt blod i ellers blank utflod. Gangen etter jeg var på do kom det lys rosa utflod. Nå i ettermiddag/kveld har det bare vært blank utflod igjen. Vanligvis når jeg får TR så beg det med brunlig utflod og så øker det på med friskt blod, i tillegg til at jeg bestandig pleier å få TR om morgenen....så nå er jeg spent på om TR dukker opp for fullt i morgen eller om dette kan være min heldige måned! Testet med qr med ettermiddagsurin i stad, negativt, men holder motet oppe i allefall til TR virkelig melder sin ankomst....
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Spennende ja..Jeg har også IKM torsdag. Vi hadde egentlig tenkt å utsette prøving til mai pga jobbforhold, men så talte vi feil på antall dager slik at vi hadde ubeskyttet sex dagen etter eggløsning. På nesten alle måter håper vi begge to at det blir positiv test, selv om det blir pyton å fortelle det på jobb. Grunnen til at jeg har mistanke er at jeg har VELDIG vondt i brystene, sånn at jeg ikke kan ligge på magen om natta. Bruker å ha litt ømme bryster under mens, men dette har vart noen dager nå. Når skal du teste neste gang? Jeg prøver å holde meg til fredag/lørdag, men vanskelig..
Vivil-08 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2008 De sier jo at man ofte blir gravid når man slapper av og ikke tenker så mye på at det skal klaffe, så mye mulig det har funket for dere denne mnd!!! Jeg tenkte jeg skulle teste neste gang på lørdag om TR holder seg borte, men spørs om jeg kommer til å teste på torsdag morgen, hehe. Hvordan vondt har du i brystene? Jeg pleier å ha skikkelig ømme brystvorter under el, men da bare på brystvortene ikke selve brystet. Nå er det ikke ømt, men det svir liksom skikkelig i ene brystet...vanskelig å forklare...annerledes enn den ømheten jeg pleier å ha i allefall.....og så er det bare i det venstre... Bortsett fra det har jeg vel ikke så mye symptomer bortsett fra skikkelig "mensvondt" i ryggen et par dager.... Krysser fingrene for oss!!!
Gjest Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Ja jeg tør ikke håpe, men gjør det likevel..hvis det er logisk...? hehe.. Jeg oppdaget de ømme brystene når et av mine tantebarn var litt heftig i leking, og jeg fikk en fot mot det ene. Det var så innmari vondt, og det sitter liksom innvendig, ikke brystvortene. Tåler nesten ingen berøring.. Lykke til, du må skrive oppdatering når du har testet
Vivil-08 Skrevet 19. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2008 Ja, skal gjøre det -du også!! Lykke til!!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Lykke til til dere begge to!! Håper det er måneden deres.. For det kan absolutt tyde på det!! :-) -Men jeg vil bare tilføye en ting, ikke for å være noe negativ, for håper virkelig det har klaffet for dere Men vi har forsøkt i 1,5 år nå og for ca 2 mnd siden så var jeg overbevist om at jeg var gravid.. Det som var så rart var at jeg fikk bittelitt rosa utflod den dagen jeg forventet mens, men så ble det borte igjen... Følte meg oppblåst og fant stort sett alle symptomer på gravididtet... Også da begynte jeg og teste, men fikk negativt.. Men allikevel, ingen TR, så jeg håpet og håpet og håpet og håpet og håpet.. Men så... Etter ett noen dager (3-4 dager) så dukket TR opp, det var veldig trist ettersom vi har forsøkt en stund... Så ikke håp altfor masse, for skuffelsen blir så stor.. Hvertfall for meg.. Men men, nå har jeg EL nå om ett par dager, så holder fortsatt håpe oppe på at det klaffer snart..!! :-))) Men ønsker dere masse lykke til, håper vi alle sammen her inne har en liten spire i magen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå