Gå til innhold

Dere med barn i barnehage : Merker dere klærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker alle klær Marius har i barnehagen.. Men i barnehagen der jeg jobber er foreldrene dårlig på å merke barnas klær.. Selv om vi har sendt ut og satt opp masse lapper..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, må jo det, ellers så er det jo borte for godt hvis noen tar med feil hjem eller man mister det på andre måter... Greit for de som jobber der også å vite hvor klærne hører hjemme.

Skrevet

Ja, merker, vil ikke miste klær, men også av hensyn til de ansatte :-D Jeg unner dem ikke å surre fra barn til barn hver bidige dag for å prøve å finne rette eiere til tusen små plagg:-D

Skrevet

Alt som ligger i bhg av skiftetøy og yttertøy, sko, støvler ect er merket. Alt han har på seg om morgenen er ikke merket, han har jo stort sett på seg det samme når jeg henter. Om de må skifte på han putter de tøyet i en pose og henger på knaggen hans. Noe av det vanlige tøyet blir jo etterhvert merket da. Men langt i fra alt.

Skrevet

Merker ikke sokker jeg heller da.. det glemte jeg å skrive. Synes det er så greit at klærne er merket.. Og du verden så mye lettere det blir for oss som jobbere det er i barnehage.. særlig om vintern :)

Skrevet

Jepp, merker absolutt alt. Sokker, kremer,luer, votter, sko etc. etc.

Jeg legger så mye tid, penger og energi i å finne klær jeg liker til gutten at jeg er ikke interessert i at det skal forsvinne.

Dessuten så er jeg litt regelrytter ;o) Sier barnehagen at det gjør de enklere for dem, ja da blir det sånn for min del ;o)

Skrevet

merker ALT!! sokker truser, solkremer, leker han har med osv =)

Skrevet

Ja merker alle klærne te barna. Merker selv som ped leder at når foreldrene spør etter merka klær er jeg mer " velvillig " til å lete mens syns det er mer håpløst å lete etter umerka klær.

Skrevet

Alt av skiftetøy som ligger i bhg, samt yttertøy og sko.

Merker ikke ALLE klærne hun har hjemme nei, hun pleier da stort sett ikke å kle av seg de i bhg uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...