gullgutten_min! Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Hei! er det noen av dere som ha noen tips om superflinke tannleger i oslo eller akershus (romerike sida...) som er dyktige når det gjelder tannlegeskrekk..... som er effektive og at det ikke drøyer ut over mange måneder før man får timer... og selvsagt som ikke ruinerer meg! uff dette var mange "krav"... men sliter så med tannlege skrekken min... men må få fikset på ett par tre tenner nå...
Musemor med tre søte små Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Jeg er veldig formøyd med Centrum Tannlegekontor på karl johann. Har også tannlegeskrekk, men etter jeg fant dem klarer jeg i det minste gå alene.
najs Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Har hørt at mortensrud tannlegesenter er spesiellt for de med skrekk. De ska ikk være noe dyrere heller.
gullgutten_min! Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 takk! har de hjemmesider som jeg kan se på?
engajente Skrevet 19. august 2008 #5 Skrevet 19. august 2008 Jeg er utrolig fornøyd med bryn tannhelse, ligger på brynsenteret. sjekk hjemmesia dems
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Jeg har alltid hatet å gå til tannlegen...det var helt til jeg fant ei jente på Rommen Tannhelse: http://www.rommentannhelse.no/ Hun heter Parwana Naimy og er bare helt SUPER OK priser har de også...
Musemor med tre søte små Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 IKKE bruk Mortensrud tannlegesenter dersom du har tannlege skrekk.... De gjorde min MYE, MYE værre
gullgutten_min! Skrevet 19. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2008 takk for tipset! da skal jg ikke kontakte de i allefall.
Amy - I love whales Skrevet 19. august 2008 #9 Skrevet 19. august 2008 hehe...Jeg har masse tips om hvem du IKKE skal gå til siden jeg jobber i bransjen!! Vil ikke skrive det her da, men jeg kan anbefale min tidligere arbeidsgiver Bård Bjerknes ved Stortorvet tannhelsesenter, en kjempeflink og rolig fyr Ser at noen anbefaler ulike tannlegesenter, husk at det ofte er mange tannleger som jobber der så be om navn ihvertfall Uansett, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå