AE84 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 heihei folkens! for de som fulgte litt me og som ønsket å vite hvordan det gikk, så har jeg alså vært på ultralyd i dag:oD for de som ikje har fått det me seg, så hadde eg min siste skikkelig mens i mai, i juni jekk eg 5dager øve, men testa negativt, så fekk eg en liten blødning (så eg antog va mens), men 3 uger ittepå fekk eg positiv test (følte meg så rar så tok en test)! eg jekk jo då og tenkte at eg va 7+4 på vei!! (eller forhåpentligvis 12 uker, men to good to be true tenkte eg) så i dag fekk me alså se d lilla nurke, alt va kjempe fint, og eg va 11+3 uker på vei:oD det e jo fantastisk....føle eg har hoppa øve ein heile mnd:) så då e dårr alså håb te dåkkår andre usikre!! og eg anbefale alle å bestilla ein ekstra ul, sakan så herli:D
Lalinja Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 GRATULERER!!! Det er jo fantastisk! Vet ikke om du husker det, men det var jeg som skrev om at jeg hadde "flask" mens i juni. Jeg er enten 8+1 eller 12+ 1 nå. Har vært veldig spent på hvordan det ville gå med deg på tidlig ul. Når du sier du fikk en liten blødning i juni, hva mener du da? Var det skikkelig blod? Hvor lenge varte blødningen? Jeg holder på å bli sprø av å ikke vite hvor langt jeg er på vei. Var innom hos legen, men får ikke time der før 10 september. legesekretæren mente jeg bare burde smøre meg med tålmodighet. Bare vente.:-( Hun har jo forsåvidt rett. men.....
nattergal78 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 hei. Har fulgt litt med deg og ventet spent..gratulerer med at 1 trimester snart er forbi!! Det var sikkert en lettelse å få vite hvor langt du var på vei..Lykke til videre:-)
AE84 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 takktakk!! d er jo bare herli:D men må si at 1trimester gikk veldig fort denne gang!hehe!! ja, den blødningen!! jeg var jo sikker på det var mens, for det var skikkelig blod, men vi var i syden og badet hele tiden, så de 2dagene med blødning var jo ikke mye (men jeg tenkte kanskje det var pga badingen). men som sagt, det varte bare 2 dager, og mine mens pleier å vare iallefall 6dager! så det legen sa i går var at dette har nok bare vært en blødning jeg fikk når egget festet seg, og at jeg fikk negativ test pga at det var for tidlig!! så kanskje det er håp for deg også lykke til, håper du får svar snart:D og hold oss oppdaterte;)
AE84 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 oi, hadde visst byttet nick jeg da!! hehe:D
Lalinja Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Sjokodille :-D - utrolig bra nick!! Supert at du svarer! Sånn var det for meg også. Skikkelig blod, men varte ikke lenge. Jeg kommer nok til å vente til 10 september med å bestemme meg for om jeg skal søke om tidlig UL. Men etter å ha hørt om deg, har jeg forsterket tro på at jeg er 12+2. Jeg skal skrive så fort jeg vet noe. Men du forsvinner vel over i 2 trimester nå? Lykke til videre!!! Og ha det bra!
AE84 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2008 hehe, ja, eg e jo sååå sjokoladesyke, at nicket va perfekt for meg:o) nja, eg får se!! eg håppe vel litt frem å tebage;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå