mommy3 Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Har hørt om "reirbygge-tendenser i de siste ukene av graviditeten. Men jeg er blitt helt avhengig av rengjøringslukter!! Jeg har en sprayflaske på kjøkkenet som er blandet med 50% klor og resten vann. Den bruker jeg flittig til å "sterilisere" bord og benker etter måltider... Og så har jeg en slik flaske også på badet - spruter på klor etter at 4-åringer har tisset på do. Jeg er ikke flink husmor, altså, men GAL ETTER LUKTEN AV KLOR og andre vaskemidler (nestbest er skurekrem med sitronlukt!)!!! Noen ganger sprayer jeg litt utblandet klor på fingrene slik at jeg kan ha lukten med meg i noen minutter ekstra.... Er jeg alene om dette?!!
temine Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 Klorlukten har ikke vi til felles i alle fall....syns det lukter helt grusomt. Liker godt lukten av den røde ajaxflaska da, og skyllemiddel:)
Tinama Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 haha visst du går inn på diskusjonsforumet som heter noe med dilla(husker ikke helt)her inne på bim, finner du nok mange likesinnede. Lo godt av de mange bisarre dillaene folk sliter med. Selv har jeg ingen,bare et enormt søtbehov-ikke det beste for kroppen,gitt! (les vekten) :S
venter nr 2 Skrevet 19. august 2008 #4 Skrevet 19. august 2008 Hei mommy3! He-he artig å høre at det ikke bare er meg som digger de luktene.Enig,klorflasken er hyppig brukt i huset vårt nå.Samt jif med sitronsmak!Jeg elsker også rengjørinsmiddelluktene nå...
Førstegangsmamma82 Skrevet 19. august 2008 #6 Skrevet 19. august 2008 Er ikke klor en litt skummel lukt å lukte på? Har holdt meg unna klor fordi jeg tenkte det ikke var bra, jeg...
venter nr 2 Skrevet 19. august 2008 #7 Skrevet 19. august 2008 Det er helt riktig.Sniffer det ikke nei,men det lukter så godt med litt klorin i vaskebøtta...Samt at det desinfiserer også da...
☆Mathilde Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 haha Jeg ELSKA lukten av klor i mitt første svangerskap. vaska hele huset med klor flere ganger i uka. Denne gangen er det skyllemiddel det går i! Blå softlan!! Å gud!! Jeg elsker den lukta. Bare synd jeg ikke kan vaske gulvene med det. hehe Men klærna våre blir veldig rene her da. Vasker nemlig til og med klær som er rene fra før. Bare for å kjenne lukta. Herregud, jeg lurer på hvor mye penger jeg har brukt på skyllemiddel dette svangerskapet!
Lurvehette Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Digger lukten av bensin jeg:P Opner vinduet for fult, når mannen min fyller bensin......
Trulte troll Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Ja, bensin! :-) Jeg har krevd å få stå for påfyllinga selv helt siden jeg ble gravid. Mmmm... :-D
venter nr 2 Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 He-he,-skjønner du ler,jeg mente selfvølgelig jif med sitronlukt!!!!
konemor med gutt+spire:) Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 spyleveske og bensin er hærlige lukter. bmw gir en god lukt på eksosen syes jeg. prøver å ikke lukte for mye men like vel må jeg bare. samboer har mange ganger måtte kjøre etter kompisene sine med bmw bare for at jeg skal lukte. og ksal si vi har hatt utgifter på spylerveske hehe sprøtt og sikkert ikke noe sunt for hjernen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå