Gå til innhold

Åh, jeg gleder meg til i morgen! For da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... skal begge ungene for første gang være i bhg en hel dag (9-15). Det er ca 2 måneder siden sist!

Og hva skal jeg gjøre, tenker du? Haha, være hjemme og NYTE freden... og kanskje rydde litt...;-)

*glede seg*

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sjokkert. Her banner jeg i kirka så de suser etter, og ikke en eneste en biter hodet av meg for blasfemi? Har dib endelig gått tom for hormoner?!

Skrevet

Jeg gleder meg til i morgen. for da skal mini være en hel dag i bhg. (9-15).

Det er hans 3.tilvenningsdag,så jeg har fått fri fra jobben.

Gjorde alt av husarbeid i dag,så i morgen blir det avslapping.....DEILIG!

Skrevet

Hehe, samme som hos meg det=) Vi har kost oss masse sammen i sommer, men kjenner nå at det er godt at de er i bhg noen timer og får slitt seg ut i lek med jevnaldrende.

Og jeg får slappet av hjemme litt i fred og ro, rydde i fred og ro, handle i fred og ro og kan nyte det å ha det stille rundt meg en skakket stund.

Fy meg, for en mor jeg er altså;-) Du og for den saks skyld, tenk å ha ungene i i bhg og attpåtil bare sitte hjemme og slappe av? Fysj, altså. Haha:P

Skrevet

Gææærne jenter.. Jeg sov en halv time på sofaen idag jeg... hihi

Skrevet

Mohaha, kom deg i forkjøpet for jeg har gjort det i to dager allerede. :D

Skrevet

Da er vi flere ser det ut til.. Jeg skal også gjøre forefallende arbeid og gå meg en laaang tur i skogen. Dessuten har jeg en Anne B. Ragde som ligger i skuffen.

Skrevet

JO.. Du må kose deg da Olgamor :-)

Skrevet

Blæ, bare gni det inn, sant? De siste to dagene har jeg vært på tilvenning i bhg og ikke nok med at jeg har tatt meg av mine egne unger, alle de andre ungene har tatt meg for "tante" så jeg har jaggu gjort jobben for minst 5 ansatte i tillegg:s

(Skulle egentlig fått betalt for disse dagene, jeg, hehe)

Men kanskje jeg gleder meg for tidlig... er ikke sikkert at lillegutt på 2.8 år vil være der uten meg i morgen, når alt kommer til alt...

Skrevet

Åh, det høres herlig ut! =) (turen og Ragde, altså, ikke arbeidet, hehe)

Kose deg masse, tippen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...