Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 19. august 2008 #1 Skrevet 19. august 2008 Noen som har forslag???=D
Gjest Skrevet 19. august 2008 #2 Skrevet 19. august 2008 spørst hva du skal bruke d til..eller er d generelt bakst ? feks.. boller kanelboller sjokoladekake ostekake ostehorn pizzasnurrer muffins eplekake marmorkake kjeks
Håperpåønskebaby Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Rundstykker. Brød. Frokostbrød. Scones. Grove muffins.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 19. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2008 Bare generell bakst, har ingenting å gjøre i morgen, så tenkte jeg skulle sette en sånn 1-2-3 brød deig, og samtidig bake noe jeg kan ha liggende i fryseren=) Tusen takk for forslag, skal se om jeg finner noen oppskrifter på pizzasnurrer! Det har jeg aldri prøvd før.. Kan bli spennende. Ostekake tør jeg ikke bake=P Kommer ikke til å gå bra! Tusen takk for forslag!=D
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 ostekake er jo kjempe enkelt å den er jo såå god.. å pizzasnurrer har jeg en enkel å grei oppskrift på.. 2 egg 4 dl melk 100g smeltet smør 50g tørrgjær 1dl sukker 12 dl hvetemel jeg har hatt tacofyll i mine i d siste..å d er jo bare snadder:) å ost inni..:)mmmm
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2008 Tusen takk reorkide! Hadde jo taco til middag i går, så er igjen kjøttdeig=) hvordan "bretter" du de sammen da??
Mamman til Ovedie Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Muffins er alltid kjekt å ha i fryseren da.. F.eks. GULROTMUFFINS er kjempehærlige.. Prøv ut oppskrifter fra dagensmuffin.se
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2008 Ja, tenkte litt på muffins, men det blir alltid sånn at jeg spiser opp alle sammen før jeg får tenkt på å legge de i fryseren=P Hehehe. Gulrotmuffins faktisk...Jeg har bare prøvd "vanlige" er litt sær på nye ting. Hehehe. Akkurat nå kjenner jeg at det er litt tiltak å begynne.. Så venter en stund til=P
Gjest Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 jeg kjevler bare ut et langt rektangel jeg..åsså tar jeg på fyll og ost..så ruller jeg d sammen..å skjærer de opp..som du lager kanel i svingen:)eller kanelboller om du kaller d d:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2008 Åja=) Det må prøves. Tenkte horn først jeg, går sikkert an det også=) Har lagd muffins nå (vanlige=P) Pai til middag og 2 havrebrød=) Så får se om jeg orker mer i dag. Sambo er ute i hele kveld, så jeg har goood tid=D Deilig å være litt hjemme alene. Nå skal jeg bytte på sengen tenkte jeg, også se reprisen på hotel cæsar=P haha, også bake litt til kanskje=) Hva driver dere med nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå