Gå til innhold

Hva skal jeg bake tro??


Mamma'n til blomsterbarna=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag???=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørst hva du skal bruke d til..eller er d generelt bakst ?

feks..

boller

kanelboller

sjokoladekake

ostekake

ostehorn

pizzasnurrer

muffins

eplekake

marmorkake

kjeks

:)

 

Skrevet

Rundstykker.

Brød.

Frokostbrød.

Scones.

Grove muffins.

Skrevet

Bare generell bakst, har ingenting å gjøre i morgen, så tenkte jeg skulle sette en sånn 1-2-3 brød deig, og samtidig bake noe jeg kan ha liggende i fryseren=)

Tusen takk for forslag, skal se om jeg finner noen oppskrifter på pizzasnurrer! Det har jeg aldri prøvd før.. Kan bli spennende.

Ostekake tør jeg ikke bake=P Kommer ikke til å gå bra!

Tusen takk for forslag!=D

Skrevet

ostekake er jo kjempe enkelt :)å den er jo såå god..

å pizzasnurrer har jeg en enkel å grei oppskrift på..

2 egg

4 dl melk

100g smeltet smør

50g tørrgjær

1dl sukker

12 dl hvetemel

 

jeg har hatt tacofyll i mine i d siste..å d er jo bare snadder:) å ost inni..:)mmmm

 

Skrevet

www.detsoteliv.no

 

:)

Skrevet

Tusen takk reorkide! Hadde jo taco til middag i går, så er igjen kjøttdeig=) hvordan "bretter" du de sammen da??

Skrevet

Muffins er alltid kjekt å ha i fryseren da.. F.eks. GULROTMUFFINS er kjempehærlige.. Prøv ut oppskrifter fra dagensmuffin.se

Skrevet

Ja, tenkte litt på muffins, men det blir alltid sånn at jeg spiser opp alle sammen før jeg får tenkt på å legge de i fryseren=P Hehehe.

Gulrotmuffins faktisk...Jeg har bare prøvd "vanlige" er litt sær på nye ting. Hehehe.

Akkurat nå kjenner jeg at det er litt tiltak å begynne.. Så venter en stund til=P

Skrevet

jeg kjevler bare ut et langt rektangel jeg..åsså tar jeg på fyll og ost..så ruller jeg d sammen..å skjærer de opp..som du lager kanel i svingen:)eller kanelboller om du kaller d d:)

Skrevet

Åja=) Det må prøves. Tenkte horn først jeg, går sikkert an det også=)

Har lagd muffins nå (vanlige=P) Pai til middag og 2 havrebrød=)

Så får se om jeg orker mer i dag. Sambo er ute i hele kveld, så jeg har goood tid=D Deilig å være litt hjemme alene. Nå skal jeg bytte på sengen tenkte jeg, også se reprisen på hotel cæsar=P haha, også bake litt til kanskje=)

Hva driver dere med nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...